Heldagsprøve 2017

Her kan du stille spørsmål om oppgaver i matematikk på ungdomsskole og barneskole nivå. Alle som føler at de kan bidra er velkommen til å svare.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
hjelppls

Hei,
noen som vet hvor jeg kan få tak i Heldagsprøve 10. trinn våren 2017? Jeg har øvd på 2016 vår, og tenkte at 2017 også ville vært greit å få med seg.
Bananiel
Dirichlet
Dirichlet
Innlegg: 160
Registrert: 01/02-2017 17:36
Sted: Bananistan

Hei,

Pleier ikke dette å være individuelt for hver skole? Antar at det nærmeste du kommer til en offentlig prøve som ligner en heldagsprøve er nok eksamen, du finner eksamensett for ungdomsskolen her http://matematikk.net/side/Eksamensoppgaver
“I love the man that can smile in trouble, that can gather strength from distress, and grow brave by reflection.” - Thomas Paine
hjelppls

Jo, sikkert det, men jeg bare lurer generelt på Grunntall sine terminprøver. Hvis du eller noen andre kunne ha sendt meg en link eller bilder, ville det ha vært greit.
Gjest

Har det i det hele tatt vært gitt noen heldagsprøve i 2017 ennå?
Uansett, skal du ha flere prøver kan du sikkert spørre læreren din om eldre heldagsprøver.
Svar