Trigonometri!

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

russ07
Jacobi
Jacobi
Innlegg: 332
Registrert: 30/10-2006 19:43
Sted: Oslo

etse skrev:hmm :S men hvor ble det av de mulighetene om å ta 3MX på NTNU samtidig med at man utdannet seg til ingeniør? :S føler virkelig jeg hadde hørt det var mulig men ikke helt sikker... betyr vel bare kveldkurs neste år det med 2FY og 3MX
jeg har aldri hørt noe sånn, men det kan hende!! :wink:
tror du skal kose deg med dem :P ehheheh du trenger ikke å ta kurs, spør en lærer om du får lov til å sitte i timene 2Fy, da kan du bare ta eksamen privastit :wink:
Just Remember u have afriend, when tRoubles seem like never end...!!
etse
Dirichlet
Dirichlet
Innlegg: 191
Registrert: 24/11-2006 15:07

Marwa skrev:
etse skrev:hmm :S men hvor ble det av de mulighetene om å ta 3MX på NTNU samtidig med at man utdannet seg til ingeniør? :S føler virkelig jeg hadde hørt det var mulig men ikke helt sikker... betyr vel bare kveldkurs neste år det med 2FY og 3MX
jeg har aldri hørt noe sånn, men det kan hende!! :wink:
tror du skal kose deg med dem :P ehheheh du trenger ikke å ta kurs, spør en lærer om du får lov til å sitte i timene 2Fy, da kan du bare ta eksamen privastit :wink:
Får gjøre det =) Letteste er vel rett og slett å bare ta en prat med rådgiver. Så er helt helt sikker. =)
ettam
Guru
Guru
Innlegg: 2480
Registrert: 28/09-2005 17:30
Sted: Trondheim

etse skrev: så tarj eg 2MX nå som valgfag
Hvilken skole er det du går på? Er dere flere som har 2MX som valgfag? Høres ut som et litt tøft løp... :!:
russ07
Jacobi
Jacobi
Innlegg: 332
Registrert: 30/10-2006 19:43
Sted: Oslo

etse skrev:
Marwa skrev:
etse skrev:hmm :S men hvor ble det av de mulighetene om å ta 3MX på NTNU samtidig med at man utdannet seg til ingeniør? :S føler virkelig jeg hadde hørt det var mulig men ikke helt sikker... betyr vel bare kveldkurs neste år det med 2FY og 3MX
jeg har aldri hørt noe sånn, men det kan hende!! :wink:
tror du skal kose deg med dem :P ehheheh du trenger ikke å ta kurs, spør en lærer om du får lov til å sitte i timene 2Fy, da kan du bare ta eksamen privastit :wink:
Får gjøre det =) Letteste er vel rett og slett å bare ta en prat med rådgiver. Så er helt helt sikker. =)
Ja det er best :P rådgivere vet alt "nesten":wink:
Just Remember u have afriend, when tRoubles seem like never end...!!
etse
Dirichlet
Dirichlet
Innlegg: 191
Registrert: 24/11-2006 15:07

hehe. Går nok på kvadraturen skolesenter på Påbygg og ja det er et tøft år. 1MX/1MY er obligatorisk. Men de som er litt høyere intersesser/trenger fager/litt mere forståelse for matte kunne ta 2MX som valgfag. Dette innebar da at de gikk gjennom 1X og tok examen til november og resten av året var til 2MX.
Svar