R1 eksamen

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Galois
Noether
Noether
Innlegg: 46
Registrert: 01/06-2007 17:37

i oppgåve 6c så innføres eit punkt E(s,2s-2) og i første omgang så skal det bestemmes verdi av s som må til for at E ligg på linja l. Verdien for s viser seg å vere 4. Gir punkt (4,6).

I punkt 6d jobbes det vidare med punktet E. Skal bestemme E slik at avstanden frå A til E og frå B til E er lik. Her meiner eg at oppgåva er upressis og inviterer til å tolke ulikt.

Fasitten som ligg på matematikk.net er etter mitt skjønn etter den minst sannsynlege tolkinga. Her tolkes det som om at E ligg framleis på linje l. Men punktet E ligg kun for s=4 på l og ellers ikkje.

I og med at ein framleis snakker om punktet E så skal E(s,2s-2) nyttes. Finn AE og BE vektorer. Sett opp likning der lengdene settes lik ein annan. Gir likning av første grad. Alle ledd med s^2 forsvinn.

Vektorene AE = BE når s=2/7 og koordinat på E(0.29, -1.43).

Viss det var meininga at punktet likevel skulle ligge på linje l så burde det blitt innført eit nytt punkt F.
Vektormannen
Euler
Euler
Innlegg: 5889
Registrert: 26/09-2007 19:35
Sted: Trondheim
Kontakt:

Jeg er helt enig med deg her. At E = (s, 2s - 2) gjelder både for c) og d) slik oppgaven er skrevet/formatert. Da må d) tolkes slik du gjør, at vi nå skal finne punktet på formen (s, 2s - 2) som har samme avstand fra A som fra B.
Elektronikk @ NTNU | nesizer
Svar