Re: R1 eksamen (oppgåve 6c&6d)
Lagt inn: 13/05-2014 14:25
i oppgåve 6c så innføres eit punkt E(s,2s-2) og i første omgang så skal det bestemmes verdi av s som må til for at E ligg på linja l. Verdien for s viser seg å vere 4. Gir punkt (4,6).
I punkt 6d jobbes det vidare med punktet E. Skal bestemme E slik at avstanden frå A til E og frå B til E er lik. Her meiner eg at oppgåva er upressis og inviterer til å tolke ulikt.
Fasitten som ligg på matematikk.net er etter mitt skjønn etter den minst sannsynlege tolkinga. Her tolkes det som om at E ligg framleis på linje l. Men punktet E ligg kun for s=4 på l og ellers ikkje.
I og med at ein framleis snakker om punktet E så skal E(s,2s-2) nyttes. Finn AE og BE vektorer. Sett opp likning der lengdene settes lik ein annan. Gir likning av første grad. Alle ledd med s^2 forsvinn.
Vektorene AE = BE når s=2/7 og koordinat på E(0.29, -1.43).
Viss det var meininga at punktet likevel skulle ligge på linje l så burde det blitt innført eit nytt punkt F.
I punkt 6d jobbes det vidare med punktet E. Skal bestemme E slik at avstanden frå A til E og frå B til E er lik. Her meiner eg at oppgåva er upressis og inviterer til å tolke ulikt.
Fasitten som ligg på matematikk.net er etter mitt skjønn etter den minst sannsynlege tolkinga. Her tolkes det som om at E ligg framleis på linje l. Men punktet E ligg kun for s=4 på l og ellers ikkje.
I og med at ein framleis snakker om punktet E så skal E(s,2s-2) nyttes. Finn AE og BE vektorer. Sett opp likning der lengdene settes lik ein annan. Gir likning av første grad. Alle ledd med s^2 forsvinn.
Vektorene AE = BE når s=2/7 og koordinat på E(0.29, -1.43).
Viss det var meininga at punktet likevel skulle ligge på linje l så burde det blitt innført eit nytt punkt F.