2P eksamen høst 2016

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Mariii

Hei!

Er det noen som vil dele svarene sine fra eksamen? :)
Tar2Psomprivatist
Noether
Noether
Innlegg: 47
Registrert: 14/11-2016 15:06

Hei, jeg har løste alle oppgavene og er sikker på at jeg fikk de riktig så ser du etter et løsningsforslag eller bare svarene på oppgavene.
Mariii

Supert hvis du vil det :D Løsningsforslag hadde vært veldig fint, men bare svarene funker også. Skal bruke det til å sjekke svarene mine.
Tar2Psomprivatist
Noether
Noether
Innlegg: 47
Registrert: 14/11-2016 15:06

a
Sist redigert av Tar2Psomprivatist den 23/11-2016 22:57, redigert 1 gang totalt.
Tar2Psomprivatist
Noether
Noether
Innlegg: 47
Registrert: 14/11-2016 15:06

Ligner svarene på dine?
Niina

Hei! Noen som har eksamensoppgaven til 2p høst 2016? Leter som en gal men finner de ikke :(
Tar2Psomprivatist
Noether
Noether
Innlegg: 47
Registrert: 14/11-2016 15:06

Niina skrev:Hei! Noen som har eksamensoppgaven til 2p høst 2016? Leter som en gal men finner de ikke :(
Ja, jeg har de men er usikker på hvordan man får de over hit
Niina

Tar2Psomprivatist skrev:
Niina skrev:Hei! Noen som har eksamensoppgaven til 2p høst 2016? Leter som en gal men finner de ikke :(
Ja, jeg har de men er usikker på hvordan man får de over hit
Hmm, kan du ta bilde av hver side, legge det inn på pcen, lime de inn i word og formatere som PDF-fil og laste det opp hit? Hørtes latterlig tungvindt ut, men er fort gjort. Hadde vært overlykkelig hvis du hadde kunne gjort det. Min eksamensvakt tok fra meg oppgaveheftet :(
olestudy
Dirichlet
Dirichlet
Innlegg: 156
Registrert: 07/10-2015 19:53

Niina skrev:
Tar2Psomprivatist skrev:
Niina skrev:Hei! Noen som har eksamensoppgaven til 2p høst 2016? Leter som en gal men finner de ikke :(
Ja, jeg har de men er usikker på hvordan man får de over hit
Hmm, kan du ta bilde av hver side, legge det inn på pcen, lime de inn i word og formatere som PDF-fil og laste det opp hit? Hørtes latterlig tungvindt ut, men er fort gjort. Hadde vært overlykkelig hvis du hadde kunne gjort det. Min eksamensvakt tok fra meg oppgaveheftet :(
Får du ikke logget inn i PAS etter at du kan ta opp hjelpemidler og laste ned eksamen derfra? under eksamen altså?
Tar2Psomprivatist
Noether
Noether
Innlegg: 47
Registrert: 14/11-2016 15:06

Får du ikke logget inn i PAS etter at du kan ta opp hjelpemidler og laste ned eksamen derfra? under eksamen altså?[/quote]
Jo, det får man sikkert men ingen som gjør det.
olestudy
Dirichlet
Dirichlet
Innlegg: 156
Registrert: 07/10-2015 19:53

Det tar litt tid så skjønner det godt. Kanskje ikke satse på det og heller bruke eget word dokument og bare bruke a), b) c) osv.
Tar2Psomprivatist
Noether
Noether
Innlegg: 47
Registrert: 14/11-2016 15:06

Du kan se mye av eksamensettet for 2P hvis du ser på han som la ut eksamenssettet for 2PY
olestudy
Dirichlet
Dirichlet
Innlegg: 156
Registrert: 07/10-2015 19:53

Jaja, vet hvordan settene ser ut, bare tenker om noen laster ned fra PAS og svarer direkte under teksten eller om de åpner egen word dokument (for de som kun bruker word i del 2)
hco96
Ramanujan
Ramanujan
Innlegg: 252
Registrert: 13/10-2016 23:00
Sted: Vilhelm Bjerknes Hus, Blindern

Det holder med ett word dokument hvor du skriver: Oppgave X a) b) osv
[tex]\oint_C{f(z)dz} = 0[/tex]
Gjest

[/quote]

Får du ikke logget inn i PAS etter at du kan ta opp hjelpemidler og laste ned eksamen derfra? under eksamen altså?[/quote]

jammen, det tenkte jeg ikke over.. Skulle ha gjort det
Svar