Kan jeg ikke se for meg.Gjest skrev:hei, det sto at vi skulle bruke en kulepenn, men jeg brukte en vanlig penn med blekk. tror dere at dette kommer til å påvirke karakteren pga. synligheten ?
S1 Eksamen høst 2016
Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
Går nok bra, poenget er at det ikke skal være så lett å fjerne det du har skrevet.Gjest skrev:hei, det sto at vi skulle bruke en kulepenn, men jeg brukte en vanlig penn med blekk. tror dere at dette kommer til å påvirke karakteren pga. synligheten ?
[tex]\oint_C{f(z)dz} = 0[/tex]
Har alltid funnet nullpunkter og ekstremalpunkter, deretter skissert utfra de punktene. nå var noen av punktene >8 og beregnet punkter for x=2, x=8+en til. Deretter skissert med kun y=1-6 og ikke som de aktuelle punktene, dvs bare skissert rett oppover til y=6 og stoppet før x=1. skulle skrevet y mellom 20 og 200 eller noe og brukt noen eksakte punkter mellom x=0 og x=8.Fysikkmann97 skrev:Nå vet jeg ikke hva du har blitt lært, men den boken jeg hadde i S2, og det vi blir lært i mattefaget vi har nå, så kan endepunktene være maksima og minima. Om du har nevnt at toppunktet er i punktet (17, f(17)), har du mistolket noe i oppgaven, da $f(x) = x^2,\, x \in \mathbb{R} \neq f(x) = x^2,\, x \in [0,8]$. Du har et nullpunkt, maksimumspunkt og minimumspunkt i funksjonen S i oppgave 6. En skisse skal ikke være nøyaktig, men skal gi en intuisjon om hvordan funksjonen ser ut.olestudy skrev:Har ikke hatt S2, var en annen som hadde det. Men det burde blitt skissert med toppunkt og begge nullpunktene? brukes xe[0,8] for definisjonsområdet så tenkte dermed at toppunkt og nullpunkt ikke var definert og ikke skulle vært med i grafen. Geogebra ved å bruke dette, viser at toppunktet og ene nullpunktet ikke er definert. Det ene nullpunktet er definert. Skal ikke grafen være fra [tex]0\leq x\leq 8[/tex], dvs kan beregne punkter, men ikke få de inn i grafen?
-
- Lagrange
- Innlegg: 1258
- Registrert: 23/04-2015 23:19
17*8 - 0,5 * 64 = 104.
120-130 hadde vært et fornuftig stoppunkt.
120-130 hadde vært et fornuftig stoppunkt.
Yepp, tror jeg regnet ut x=8, men skrev y verdiene 1-6 så tok ikke med de verdiene. Skjønner ikke helt hvorfor. Ble en del slurvefeil på del 1. Tipper opp mot 8-10 slurvefeil. Tok Ns og ikke N! På 5a), 2*1=3 på b) som jeg fikk 1/10 og ikke 1/15 som det blir hvis man multipliserer 2*1 riktig. Samt tenkte ikke lg8=2lg2(de andre verdiene gjorde jeg det med) i 2c). Hater slurvefeil:(
Hvor mange feil kan man ha for å få en 6er? jeg har mellom 4-6p for feil... kommer litt ann på om jeg får noe uttelleing eller ikke for metodebruk osv.Litt stresset kjenner jeg.
olestudy skrev:Er det noen som har mulighet til å legge ut løsningsforslag på de siste oppgavene og deretter kvalitetssikre alle løsninger før karakteren kommer? Eller før fristen for innsending av klager?
når er fellessensur, og når får vi ca. vite svaret?
så svaret kan komme i morgen?olestudy skrev:04.1-05.1
hørte noen si vi får vite d 10 januar privaitst