Eksamen i matematikk S!

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Svar
isak22

Hei, noen som har eksamen i S2 i morgen? Hadde s1 i dag, var ikke noe særlig stress, så håper det er like greit i morgen!
Noen som har tips til hva man burde lese ekstra på i kveld? Tenker da mest på del 1 egentlig.
Gjest

isak22 skrev:Hei, noen som har eksamen i S2 i morgen? Hadde s1 i dag, var ikke noe særlig stress, så håper det er like greit i morgen!
Noen som har tips til hva man burde lese ekstra på i kveld? Tenker da mest på del 1 egentlig.
lol.. mente da egentlig S2 i overskriften :mrgreen:
Fysikkmann97
Lagrange
Lagrange
Innlegg: 1258
Registrert: 23/04-2015 23:19

Polynomdivisjon, derivasjon, statistikk, drøfting og algebra (rekker) er nok garantert at kommer på del 1. Nå vet jeg ikke om du kan alt i S2, men iom. at jeg ikke kom opp i eksamen gikk ikke jeg igjennom noe særlig hypotesetesting, men jeg hadde lært meg det sånn passe at man ikke må finne ut hva det er på eksamen.
Svar