EKSAMEN 1P

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Svar
blæh

Hei,
Regner meg til 11,5 eller 10,5 p i matte 1p og det er elendig og deprimerende... Jeg er sååå knust og mister lysten til alt....
for å bestå så har jeg forstått at man må få 12p, vil det si at jeg ikke består, selv "helheten som teller" ikke kan hjelpe her???
Jeg vil ikke innse dette....
Avs

Skjønner at det er demotiverende.
Om du har flere eksamner håper jeg ikke du fokuserer for mye på det her, men det er klart at om du titter på sensorveiledningen (ligger på udir) kan det hende du f.eks har gjort noe som gir deg litt uttelling.

I tillegg er det viktig å huske på at dette ikke er verdens undergang. Man kan alltids ta den på nytt- ingen er syke, og ingen er døde. <3
Bananiel
Dirichlet
Dirichlet
Innlegg: 160
Registrert: 01/02-2017 17:36
Sted: Bananistan

Avs skrev:I tillegg er det viktig å huske på at dette ikke er verdens undergang. Man kan alltids ta den på nytt- ingen er syke, og ingen er døde.
Dette er godt råd!

Dette går nok helt fint skal du se :)
“I love the man that can smile in trouble, that can gather strength from distress, and grow brave by reflection.” - Thomas Paine
haakon655
Noether
Noether
Innlegg: 20
Registrert: 20/05-2017 17:38

Avs skrev:Skjønner at det er demotiverende.
Om du har flere eksamner håper jeg ikke du fokuserer for mye på det her, men det er klart at om du titter på sensorveiledningen (ligger på udir) kan det hende du f.eks har gjort noe som gir deg litt uttelling.

I tillegg er det viktig å huske på at dette ikke er verdens undergang. Man kan alltids ta den på nytt- ingen er syke, og ingen er døde. <3

Ligger sensorveiledningen på udir? Finner bare eksamensveiledning til 1P, og der står det ingenting om oppgavene.
LektorNilsen
Descartes
Descartes
Innlegg: 437
Registrert: 02/06-2015 15:59

haakon655 skrev:
Avs skrev:Skjønner at det er demotiverende.
Om du har flere eksamner håper jeg ikke du fokuserer for mye på det her, men det er klart at om du titter på sensorveiledningen (ligger på udir) kan det hende du f.eks har gjort noe som gir deg litt uttelling.

I tillegg er det viktig å huske på at dette ikke er verdens undergang. Man kan alltids ta den på nytt- ingen er syke, og ingen er døde. <3

Ligger sensorveiledningen på udir? Finner bare eksamensveiledning til 1P, og der står det ingenting om oppgavene.

Her er sensorveiledningen
Vedlegg
Sensorveiledning 1P våren 2017.pdf
(132.09 kiB) Lastet ned 210 ganger
haakon655
Noether
Noether
Innlegg: 20
Registrert: 20/05-2017 17:38

LektorNilsen skrev:
haakon655 skrev:
Avs skrev:Skjønner at det er demotiverende.
Om du har flere eksamner håper jeg ikke du fokuserer for mye på det her, men det er klart at om du titter på sensorveiledningen (ligger på udir) kan det hende du f.eks har gjort noe som gir deg litt uttelling.

I tillegg er det viktig å huske på at dette ikke er verdens undergang. Man kan alltids ta den på nytt- ingen er syke, og ingen er døde. <3

Ligger sensorveiledningen på udir? Finner bare eksamensveiledning til 1P, og der står det ingenting om oppgavene.

Her er sensorveiledningen
Tusen takk!
The Martian

Noen som kan legge ut eksamensoppgaven? :)
Svar