Hvordan leverer man oppgaver digitalt på eksamen?

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Svar
Straamann
Cauchy
Cauchy
Innlegg: 230
Registrert: 13/09-2017 19:02

Skal ta eksamen i R1 som privatist til våren. Er helt grønn på hvordan eksamen avvikles.

De oppgavene man må løse meg geogebra, er det sånn at man må levere inn grafer, figurer og diverse som man har laget i geogebra? I såfall, hvordan foregår det? Screenshots og utskrift liksom, eller sende til en server eller? :o
LektorNilsen
Descartes
Descartes
Innlegg: 437
Registrert: 02/06-2015 15:59

Straamann skrev:Skal ta eksamen i R1 som privatist til våren. Er helt grønn på hvordan eksamen avvikles.

De oppgavene man må løse meg geogebra, er det sånn at man må levere inn grafer, figurer og diverse som man har laget i geogebra? I såfall, hvordan foregår det? Screenshots og utskrift liksom, eller sende til en server eller? :o
Det som gjøres digitalt, f.eks. graftegning og CAS-bruk samles i et dokument (bruk screenshot). Dette vil da enten skrives ut og leveres sammen med resten av papirbesvarelsen, eller lastes opp som en digital innlevering (altså at noe leveres på papir og noe digitalt). Dette kan variere fra skole til skole, og sikkert fra fylke til fylke (privatist).

Jeg ville gått inn på privatistweb og funnet instruksen for det aktuelle fylket:)
Straamann
Cauchy
Cauchy
Innlegg: 230
Registrert: 13/09-2017 19:02

ok :) Da får jeg hive meg rundt
Svar