Sannsynlighet i s2 eksamen

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Svar
lostgirl
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 7
Registrert: 24/07-2017 21:56

hei, jeg har et spørsmål. Jeg har ikke noe grunnlag når det gjelder sannsynlighetsregning og jeg føler at jeg ikke kan lære det før eksamen på mandag. Så jeg tenker å bare droppe det temaet og fokusere på andre ting. Kan jeg få stryk av å ikke svare på et spørsmål i det hele tatt på matte eksamen?
Gjest

Nei det går helt fint. Likevel vil jeg anbefale å svare noe uansett hvor dumt det må være så kan det hende du får bittelitt poeng. Det dummeste du kan gjøre er å ikke svare i det hele tatt for da får du 0 poeng.
Markus
Fermat
Fermat
Innlegg: 767
Registrert: 20/09-2016 13:48
Sted: NTNU

Jeg vil anbefale deg å se på videoene om sannsynlighet i S2 på Campus Inkrement. Det tar deg ikke særlig lang tid, og da er du hvert fall noe forberedt, istedenfor ingenting. Her er link: https://campus.inkrement.no/Course/Lect ... Id=1702902
Svar