Jeg skal i gang med et prosjektarbeid på lærerhøgskolen, og behøver noen tips.
Tallrekker er noe barn i 6 klasse skal lære, og siden jeg har fått praksisplass i en 6 klasse passer dette bra.
Men hvordan kan jeg koble noe slikt sammen? Akkurat nå er jeg helt grønn, og ene læreren mener at jeg bare må prøve å finne det ut. Som sagt hjelper han lite eller ingenting til.
Gangetabellen er jo noe, men hvordan legge det opp som et prosjekt?
Er det noen her inne som har tips å komme med?
Prosjekt
Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga
-
- Sjef
- Innlegg: 883
- Registrert: 25/09-2002 21:23
- Sted: Sarpsborg
-
- Sjef
- Innlegg: 883
- Registrert: 25/09-2002 21:23
- Sted: Sarpsborg
Hva med noe i forhold til spiraler og Fibbonacci tallene, mye god telling og konkret utgangspunkt.
MVH
KM
MVH
KM