Karaktersetting

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Svar
pirat

Hei!
Har en lærer som sier at det er bare heldagsprøve karakteren som teller over hele skoleåret. Alle prøver og innleveringer vi har hatt har ingen betydning. Den karakteren vi får er den vi får på heldagsprøvene. Kan egentlig læreren gjøre dette? Skal ikke vanlige prøver og innleveringer også telle?
administrator
Sjef
Sjef
Innlegg: 883
Registrert: 25/09-2002 21:23
Sted: Sarpsborg

Hei!
Om vurderinger sier læreplanen blant annet dette:

Vurdering
Gjennom ulike former for vurdering skal læringa til elevane og opplæringa i skulen sjåast i forhold til mål, innhald og prinsipp i læreplanverket. Samtidig skal vurderinga knytast saman med og vere grunnlag for rettleiing, og medverke til vidare utvikling av elevane og av skulen. Vurderinga skal inspirere lærarane til å tenkje gjennom, planleggje og betre undervisninga. Ho skal gi informasjon til andre utdanningsinstitusjonar og til arbeidsliv om den kompetansen eleven har oppnådd når opplæringa er gjennomført.


Elevvurdering

Hovudformålet med elevvurdering er å fremje læring og utvikling. Gjennom vurdering og rettleiing får elevar, foreldre og lærarar tilbakemelding om framgangen til elevane, om arbeidsprosessar og resultat. Vurdering og rettleiing skal gjere at elevane kan gjere seg nytte av tilbakemeldingar og reflektere over sitt eige arbeid og sin eigen framgang, og motivere dei til innsats og til å bruke evnene sine. Elevane skal vere aktive deltakarar i arbeidet med vurdering og øve opp evna til å ta medansvar for og vurdere sitt eige arbeid.

Jamleg individuell vurdering utan karakterar er ein del av den daglege opplæringa, og skal òg vere med i faste og planlagde samtalar mellom lærar, elev og foreldra/dei føresette. I ei slik vurdering skal ein leggje vekt både på individuelle føresetnader, arbeidsprosessar og arbeidsresultat, med utgangspunkt i måla i læreplanen. Ein skal gi individuell rettleiing om korleis eleven kan arbeide vidare.

På ungdomssteget skal det òg vere vurdering med karakterar. Denne vurderinga tek utgangspunkt i mål og innhald i faga. Vurdering med karakter må ein sjå i samanheng med den individuelle vurderinga utan karakter, slik at ein samla sikrar breidda i vurderinga av elevane.


Ble du noe klokere av dette?
MVH
KM
pirat

Tja... vet ikke om det var nynorsken sin skyld, men var ganske diffust skrevet mener nå jeg.
Svar