Begynner på universitetet neste år...

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

drgz
Fermat
Fermat
Innlegg: 757
Registrert: 24/12-2008 23:22

Sykt å måtte begynne å lete etter bolig i april - sier en del om hvor ræva markedet er for leietakere her i byen.
trapes
Noether
Noether
Innlegg: 42
Registrert: 06/05-2011 10:32
Sted: Nord-Trøndelag

Enig... og selv da hadde vi flaks. Det var fordi vi var to at vi fikk den. Grunnen til at jeg kunne starte da var bare fordi jeg bor såpass nærme Trondheim at jeg kunne dra inn på visning. I tillegg (siden jeg er fra trøndelag) så er det ikke noe stress å bo i Trondheim hvis jeg ikke kommer inn. Må være mer problematisk for folk som har søkt flere steder og kanskje ikke helt vet hvor de kommer inn, de kan jo ikke starte før etter hovedopptaket :S (og som i tillegg kanskje er fra en helt annen kant av landet)
trapes
Noether
Noether
Innlegg: 42
Registrert: 06/05-2011 10:32
Sted: Nord-Trøndelag

Hvordan går det med jakten folkens?
Nebuchadnezzar
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 5648
Registrert: 24/05-2009 14:16
Sted: NTNU

Kanskje jeg har funnet noe vegg i vegg med glashaugen. Ser ikke kjempefint ut da, men pytt. Tak over hodet, kjøleskap på rommet og 3800 for leia så-

Håper bare jeg får den =)
"Å vite hva man ikke vet er og en slags allvitenhet" - Piet Hein
https://s.ntnu.no/Integralkokeboken
Lektor - Matematikk, Fysikk og Informatikk
kimjonas
Jacobi
Jacobi
Innlegg: 324
Registrert: 24/04-2007 15:53
Sted: Gjøvik

Noen av dere som har kjennskap til hybelleiligheter i Singsakerbakken?
Aleks855
Rasch
Rasch
Innlegg: 6859
Registrert: 19/03-2011 15:19
Sted: Trondheim
Kontakt:

Jeg fikk melding fra SIT i dag om at boligsøknaden min ble godkjent. Fikk plass på Teknobyen. Splitter nytt studentboligbygg.

Sikkert greit å søke dit bare for å ha gjort det. Jeg søkte for bare et par uker siden.
gelali
Dirichlet
Dirichlet
Innlegg: 176
Registrert: 10/04-2009 22:04

kimjonas skrev:Noen av dere som har kjennskap til hybelleiligheter i Singsakerbakken?
Jeg har fått hybelleilighet ved singsakerbakken, men siden jeg ikke bor i Trondheim, så har æ ikke kjennskap til området. Vet bare at det er veldig kort avstand til gløshaugen ;) Har du fått tilbud der?
kimjonas
Jacobi
Jacobi
Innlegg: 324
Registrert: 24/04-2007 15:53
Sted: Gjøvik

gelali skrev:
kimjonas skrev:Noen av dere som har kjennskap til hybelleiligheter i Singsakerbakken?
Jeg har fått hybelleilighet ved singsakerbakken, men siden jeg ikke bor i Trondheim, så har æ ikke kjennskap til området. Vet bare at det er veldig kort avstand til gløshaugen ;) Har du fått tilbud der?
Ja, jeg fikk et tilbud om hybelleil. der ja, men kommer etter all sannsynlighet å takke nei, da jeg allerede har fått tak i noe annet med muligens kortere avstand og ca. samme pris :)

Hva skal du til neste år?
trapes
Noether
Noether
Innlegg: 42
Registrert: 06/05-2011 10:32
Sted: Nord-Trøndelag

Nebuchadnezzar skrev:Kanskje jeg har funnet noe vegg i vegg med glashaugen. Ser ikke kjempefint ut da, men pytt. Tak over hodet, kjøleskap på rommet og 3800 for leia så-

Håper bare jeg får den =)
Høres bra ut :-) Da sparer du iallefall masse penger på buss og sånn.
gelali
Dirichlet
Dirichlet
Innlegg: 176
Registrert: 10/04-2009 22:04

Har søkt petroleums ingeniør, enn du?
kimjonas
Jacobi
Jacobi
Innlegg: 324
Registrert: 24/04-2007 15:53
Sted: Gjøvik

Okey.. Vurderte det en stund, jeg også, før jeg slo det ifra meg. For meg blir det antakeligvis siving. matematikk og fysikk :)
Nebuchadnezzar
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 5648
Registrert: 24/05-2009 14:16
Sted: NTNU

LUR!
"Å vite hva man ikke vet er og en slags allvitenhet" - Piet Hein
https://s.ntnu.no/Integralkokeboken
Lektor - Matematikk, Fysikk og Informatikk
trapes
Noether
Noether
Innlegg: 42
Registrert: 06/05-2011 10:32
Sted: Nord-Trøndelag

Nebuchadnezzar skrev:LUR!
Vurderer egentlig å bytte til det jeg og, aaaner ikke hva jeg har lyst til å studere :S
Georgio
Dirichlet
Dirichlet
Innlegg: 176
Registrert: 12/02-2006 03:00
Sted: ntnu

kimjonas skrev:Ja, jeg fikk et tilbud om hybelleil. der ja, men kommer etter all sannsynlighet å takke nei, da jeg allerede har fått tak i noe annet med muligens kortere avstand og ca. samme pris
Om du havner på singsakerbakken så bor du omtrent på gløshaugen, så ville ikke brukt det å komme ENDA nærmere som en faktor :)
Jeg har bodd 1 år på eidsvollsgate og 2 år på jonsvannsveien som begge er ca. like nærme gløs som singsakerbakken og det tar meg 2-5 min (å gå) fra døra mi til inngangsdøra på forelesninga.

Ellers er singsakerbakken helt greit standardmessig i forhold til snittet for en fattig student, etter hva jeg har sett!
drgz
Fermat
Fermat
Innlegg: 757
Registrert: 24/12-2008 23:22

Nå folkens, kom dere inn på det dere ville?
Svar