Kjemitentamen

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
matte92
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 14
Registrert: 02/06-2009 21:22

Heisann!
Har kjemitentamen i kjemi 1 i morgen, og lurer på om noen andre allerede har hatt den i år som kanskje husker noen av oppgavene?
Gustav
Tyrann
Tyrann
Innlegg: 4558
Registrert: 12/12-2008 12:44

Det ville i så fall vært juks å gi ut opplysninger om kommende eksamensoppgaver. Slikt driver vi ikke på med her på forumet.
matte92
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 14
Registrert: 02/06-2009 21:22

Det er ikke snakk om eksamen, men om tentamen. Jeg respekterer riktignok forumreglene, så om tråden strider mot disse kan tråden slettes.
Janhaa
Boltzmann
Boltzmann
Innlegg: 8552
Registrert: 21/08-2006 03:46
Sted: Grenland

matte92 skrev:Det er ikke snakk om eksamen, men om tentamen. Jeg respekterer riktignok forumreglene, så om tråden strider mot disse kan tråden slettes.
finnes jo ikke noen spesielle oppgaver, da kurset tross alt er muntlig.

men kjemi ol oppgaver er fine. finn noen og øve på, som er innen pensumet/kapitlene så langt...dog er det i seineste laget nå...

http://www.kjemi.uio.no/kjemiolympiaden/oppgaver.html
La verken mennesker eller hendelser ta livsmotet fra deg.
Marie Curie, kjemiker og fysiker.

[tex]\large\dot \rho = -\frac{i}{\hbar}[H,\rho][/tex]
matte92
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 14
Registrert: 02/06-2009 21:22

Takk for tipset, skal se på de. Har gjort mye oppgaver, men hadde selfølgelig vært greit å vite litt fra selve tentamenen. Vi har iallefall skriftelig tentamen, vet ikke om den er fra udir eller om læreren har laget den selv. Tror det er førstnevnte, men dersom det er sistnevnte er det vel ikke mye dere kan hjelpe meg med den :) Hva tid angår har jeg jo litt utover natta iallefall! Det kan riktignok bli seint...
kimjonas
Jacobi
Jacobi
Innlegg: 324
Registrert: 24/04-2007 15:53
Sted: Gjøvik

Hvordan gikk det?

Jeg visste ikke at man hadde tentamen i kjemi 1, ettersom det er et muntlig fag. Jeg har selv kjemi 1, og hadde ikke tentamen i det.
Svar