Karakterer

Det er god trening å prate matematikk. Her er det fritt fram for alle. Obs: Ikke spør om hjelp til oppgaver i dette underforumet.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Hva er den dårligste karakteren du har fått i matte?

6
3
3%
5
21
21%
4
28
28%
3
25
25%
2
16
16%
1
6
6%
 
Stemmer totalt: 99
kalleja
Ramanujan
Ramanujan
Innlegg: 292
Registrert: 23/04-2006 02:57
Sted: Trondheim

egentlig ikke noe annet en det logiske.
.ing
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 10
Registrert: 07/12-2006 20:26

Flott informasjon som kom ut av denne tråden da :)

Hyggelig å høre at det er mange som plutselig har fått sansen for matte og blitt flink i det etter at de begynte med det igjen.

Er selv i noelunde samme situasjon. Stoppet med 2MX på videregående. Etter videregående avtjente jeg førstegangstjeneste og så vervet jeg meg etter det og var inne i 5 år.

Nå hoppet jeg av karusellen og tenkte at jeg ville ha et litt roligere liv og tenkte at en ingeniørutdannelse kunne være tingen, så jeg startet på et 3MX kurs over 10 uker nå i høst. Hadde eksamen forrige onsdag! Gjorde alle oppgavene så jeg tror det gikk bra, svaret får jeg i begynnelsen av januar :)

Vil bare si at læreren man har i matte har utrolig mye å si! Jeg var kjempeheldig og fikk en fantastisk mattelærer på kurset og han ga meg motivasjonen til å jobbe godt var veldig flink til å forklare.

Ellers er 3 den dårligste karakteren jeg har fått. Fikk den i 2MX, men husker ikke hva det var om.
Pettersen
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 6
Registrert: 03/11-2006 09:39

Finurlig spørsmål. Eg legger lista så lavt som 2.
gnom2050
Cantor
Cantor
Innlegg: 132
Registrert: 19/08-2005 16:26
Sted: Jessheim

Jeg går i 10.klasse, men tar VG1 Matte. Fikk 4 på den første prøven, som var basert på 10.klasse pensum (som jeg ikke hadde gjennomgått). Fikk 5 på den andre prøven, og etter det har det vært 6-er ialle prøver: Kapittelprøver og tentamener.
Svar