MATTE TENTAMEN :( :(

Her kan du stille spørsmål om oppgaver i matematikk på ungdomsskole og barneskole nivå. Alle som føler at de kan bidra er velkommen til å svare.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
renate

ok, er det noen som skal ha matte tentamen denne uka, men ikke kan noen ting..?? :? eg kan ingenting iallefall... :oops:
jeg liker ikke matte så godt, jeg skulle ønske at det var noen ting som kunne gjøre det gøy... :D
som den gangen vi fikk sjokolade til å regne med, og vi fikk spise den etterpå... 8-) :lol: :D hilsen 8 klasse, eidsbøen...
hahaa

hallo, jeg går i 9ende

jeg syns matte er det beste faget! vi skal ha tentamen i nest uke(9. desember 2005). Jeg pleier alltid å renge ut masse oppgaver og repitere det vi har hatt av i høst. i tilleg til det skriver jeg regelbok som kommer til nytte noen ganger.
gig

eg og går i niannde klasse og ska ha tentamen neste uke.
Eg kan bare sei at eg huske ingenting av det me har lært i år.
Men måten eg ska bruke til å øve til tentamen e å sjå først på det eg mest usikker på og øve på det.Så repetre eg alt etterpå.

LYKKE TIL :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) 8-)
Shacal

Hei jeg og går i 9ende og jeg bare skriver ut alle matte opsumeringene i boka og limer dem inn i regel boka <3 matte sug og det gjør skole og :) get a life :)
Nøørden
Noether
Noether
Innlegg: 45
Registrert: 07/12-2005 21:25
Sted: Anywhere near you
Kontakt:

Jeg skal ha det denne uken, men jeg er god i matte da..så jeg gleder meg :)
Jeg er nørd, hva så?
Gjest

Jeg skal ha matte tentamen i morgen(fredag).. jeg legger veldig press på meg siden jeg bare fikk 3 på den forige...
En lang regelbok hjelper ikke uten å repetere..
Men regelbok er også viktig for å huske regler som kanskje ikke er så lette å huske...

Lykke til...
Pappadalt

Regelbok kommer alltid til nytte! Det er ganske lurt å skrive ned noe av det som læreren gjør på tavla. Ofte lurt å skrive ned noen eksempler ved siden av:) Men husk å repeter slik at du ikke glemmer det ;)
Mozzle

Shacal skrev:Hei jeg og går i 9ende og jeg bare skriver ut alle matte opsumeringene i boka og limer dem inn i regel boka <3 matte sug og det gjør skole og :) get a life :)

Hehe, jeg er så fryktelig enig med deg shacal, Matte er noe drit :D Jeg har mattetentamen i morra... Jeg stryker garantert :oops: :(
Svar