Matteprøve

Her kan du stille spørsmål om oppgaver i matematikk på ungdomsskole og barneskole nivå. Alle som føler at de kan bidra er velkommen til å svare.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
pluto10_eng_8c3
Cantor
Cantor
Innlegg: 136
Registrert: 24/10-2005 16:01
Sted: Oslo

Hei
Hadde matteprøve i dag.
Noe jeg synes var ganske dårlig med den var at vi ikke fikk noe informasjon om at det var noe på baksiden av heftet. :(
Det var en del som ikke fikk med seg det, og noen som bare så det 2-3 minutter før vi måtte levere inn, og fikk feil. Jeg synes dette er dårlig. Bør man ikke få informasjon om at det er noe på baksiden på forhånd???
:roll:
Knut Erik
Tyrann
Tyrann
Innlegg: 549
Registrert: 15/01-2005 23:47

Vel, det tar ikke så mye tid å snu heftet selv når du sitter der. :)
Men lærerne kunne jo også gjort dere oppmerksome på det.

Dog burde dere sjekka det selv. :wink:
pluto10_eng_8c3
Cantor
Cantor
Innlegg: 136
Registrert: 24/10-2005 16:01
Sted: Oslo

Jeg hadde ikke problemer med det, men det var det andre som hadde. Det var lett å ikke tenke på det når du har tjue minutter igjen og skal sjekke alle svarene dine :lol:
JupiterIV
Maskinmester
Maskinmester
Innlegg: 33
Registrert: 22/10-2005 20:26

du får kjefte på meg da pluto!
There is always room for improvement even for the best!
JupiterIV
Maskinmester
Maskinmester
Innlegg: 33
Registrert: 22/10-2005 20:26

Det var jeg som hadde ansvaret å dele ut prøvene. Jeg leste rettledingen til elevene slik at jeg tror ikke jeg kan klandres. Blant annet gjorde jeg oppmerksom på at det var 23 oppgaver. Dette var en prøve som skulle kartlegge ferdigheter og som ikke var laget av oss lærerne ved skolen. Vi skal da kun følge rettledningen som følger med prøvene. Det stod ikke noe om at vi måtte gjøre elevene oppmerksomme på at det var noe på baksiden av heftet. Jeg er lei for at flere føler seg snytt for en del poeng :(
There is always room for improvement even for the best!
shf123
Maskinmester
Maskinmester
Innlegg: 30
Registrert: 10/01-2006 17:11

jeg har også hørt om noen få tilfeller av det problemet. det er nok veldig irriterende for dem det skjer med, men alle burde jo sjekke om det står noe på begge sidene
dassdyret5_eng_8c2
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 17
Registrert: 31/10-2005 16:37
Sted: Mars
Kontakt:

Det var vel enentlig de som ikke så på baksiden av arket sin feil, men JupiterIV/lærer kunne sagt ifra. Jeg så det helt uten problemer, me nhvis man er litt stressa kan jo ting skje litt annerledes.... :?
"Fremtiden er som et pusslespill, nåtidas skapninger stikker hånden ned i pusslespillesken og trekker opp en brikke som de legger på plass. Den neste brikken må passe inn der hvor den forrige var lagt, slik at alt ikke ender i et universellt kaos"
Svar