Matteeksamen 2005!

Her kan du stille spørsmål om oppgaver i matematikk på ungdomsskole og barneskole nivå. Alle som føler at de kan bidra er velkommen til å svare.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

gjest

ÆSj...denne eksamen va drit!!!! Hadde et kvarter i gjen på siste delen... :(
Ja ja, dt va jo nokka ok ting der, men fikk jo ikke så veldig mye bruk før hefte. Den der flagg oppgaven me mm arket sugde. Hvis dt bi matte muntlig å så skade æ mæ sjøl, før å få gyldig grunn tel å ik møt opp!!!!
Eller nokka sånt.......da kan vi finn ut kordan bli fort syk tel matte eksamen :)
HoaXed

Heisann.. Er det noen som har oppgave heftene som ble gitt ut i dag, vill gjerne sjekke om jeg fik alt rikti:P tror jeg har tre feil.. (minst;p)..

Vis dere har, så kan dere sende til hoaxed_graa04@hotmail.com, så skal jeg prøve å få tak i svarene på de.. Og eventuelt legge de ut her. =)
Mariamaria

HoaXed skrev:Heisann.. Er det noen som har oppgave heftene som ble gitt ut i dag, vill gjerne sjekke om jeg fik alt rikti:P tror jeg har tre feil.. (minst;p)..

Vis dere har, så kan dere sende til hoaxed_graa04@hotmail.com, så skal jeg prøve å få tak i svarene på de.. Og eventuelt legge de ut her. =)

Hehe.. jeg tror jeg har flere enn 3 feil, for å si det sånn..
gjest

Ja,matte eksamen idag va litt drit.. Noen av de 2 poengers oppgavene kunne lik så godt vert 3 poengers oppgaver! =/
Gjest

lol:( Jeg førte inn med grønn penn =P haha,måtte skrive om alt på nytt :(
Gjest

lool skrev inn med Rød penn jeg!! måtte gjøre det samme som deg!!:P

Fikk ***** dårlig på prøva:P......
Gjest

hahahah, hvor dum går det an å bli? Alle vet at man fører inn med sort eller blå penn, det er allmenn kunnskap. Man kan ikke være særlig klok når man fører inn med rød eller grønn penn hahaha...
Gjest

Hei!

Noen som gjorde den treer-oppgava med noe parkettgulv og greier? Hva fikk dere som svar?
Morris

Gjest skrev:Hei!

Noen som gjorde den treer-oppgava med noe parkettgulv og greier? Hva fikk dere som svar?
Nei, desverre.
Æ gjor berre enera.. For æ SUGE i matte.
Hvorfor måtte vi komme opp i akkurat det?
Æ kommer til å få treær på vitnemålet.. jammen:
europefan
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 4
Registrert: 18/05-2005 21:50
Sted: REVETAL

Er det noen som har en fasit til eksamen 05 eller er den konfendensiell? kunne vært morsomt og sett hvor mye feil (riktig???) jeg har. Er det noen som også har oversikt over hvilken karakter man får hvis man har så og så mange feil
Gjest

Gjest skrev:Hei!

Noen som gjorde den treer-oppgava med noe parkettgulv og greier? Hva fikk dere som svar?
jeg fekk 16,7 % hva fikk du?
Gjest

Anonymous skrev:
Gjest skrev:Hei!

Noen som gjorde den treer-oppgava med noe parkettgulv og greier? Hva fikk dere som svar?
jeg fekk 16,7 % hva fikk du?
men svaret er 50% jeg har jeg skjønt.. slik regnet jeg det... du setter inn f.eks 200 kr er totalt av hva han ene fyren tjener .og han andre tjener 12,5 % mer og dvs. 225... og la oss setter inn gulvet er 8m^2 til han khan. og 6 m^2 til han andre fyren..så tar du 200/8m^2= som er 25

og det andre blir vel 225kr/6m^2= 37,5

for å finne dyere tar du difereansen mellom disse to tallene og dele på 25.. da finner du hvor mye dyrere.. synd at jeg ikke tenkte på det under eksamen...
Gjest

Er det noen som spiser kebab? neida.. Men er det noen som har funnet svarene til eksamen 2005..?
Svar