trenger hjelp!

Her kan du stille spørsmål om oppgaver i matematikk på ungdomsskole og barneskole nivå. Alle som føler at de kan bidra er velkommen til å svare.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
liten gjest

haha:D jeg tulla, jeg tulla!


jeg bare kjeder meg. vart du sur, no?
meg igjen

hva er egentlig vitsen med å få brukernavn og passord når man bare kan være gjest? gjest er jo så mye kosligere!
MG
Cayley
Cayley
Innlegg: 82
Registrert: 08/05-2005 23:27

Hva er vitsen med å være gjest når du kan være medlem?
meg igjen

vitsen? det er sikkert mye styr for å bli medlem. finne brukernavn og passord og sånn.

jeg er for slapp til sånt, og det synes jeg alle andre burde være også.
MG
Cayley
Cayley
Innlegg: 82
Registrert: 08/05-2005 23:27

hehe.. Det tar 30 sek.. slappis..
Gjest

det er ikke "bare" 30 sek. man skal huske hvilken brukernavn som man bruker her, mellom alle de andre man har også. deretter skal man huske hvilket passord man bruker til akkurat det brukernavnet.

det er et slit...
fraha
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 6
Registrert: 22/05-2005 17:52

bruk samme brukernavn og passord på alle brukernavna du har da. da blir det lettere å huske.
MG
Cayley
Cayley
Innlegg: 82
Registrert: 08/05-2005 23:27

Anonymous skrev:det er ikke "bare" 30 sek. man skal huske hvilken brukernavn som man bruker her, mellom alle de andre man har også. deretter skal man huske hvilket passord man bruker til akkurat det brukernavnet.

det er et slit...
Det er jo bare til å ha det på automatisk pålogging. Det har jeg. Da er jeg pålogget med en gang jeg går inn her. Trenger ikke huske noen ting.
Svar