Tusen takk for all hjelp

Her kan du stille spørsmål om oppgaver i matematikk på ungdomsskole og barneskole nivå. Alle som føler at de kan bidra er velkommen til å svare.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
skavis
Cayley
Cayley
Innlegg: 77
Registrert: 24/11-2002 16:42

:D :D hei

Ville bare si tusen takk for all hjelp til min eksamen kunne ikke klart det uten hjelp fra dere, så nå håper jeg bare at alt har gått bra, har gjort en del slurve feil som jeg vet om underveis, men håper det skla gå bra for det :oops: hadde en oppgave der jeg skulle forkorte brøken 5/10 og klarte å få 1/5 ja da bør en vre flau men men skal ikke alltid være lett kommer sikkert tilbake til neste år når neste matte økt begynner :) takk skal dere ha og da spesielt Kenneth :D
skavis
administrator
Sjef
Sjef
Innlegg: 883
Registrert: 25/09-2002 21:23
Sted: Sarpsborg

Takk, hyggelig at vi kunne være til hjelp.

Ellers håper jeg at mange av dere som brukte sidene flittig i november, desember fortsetter med det. Verdien av jevn innsats kontra skippertak er sterkt undervurdert blandt enkelte.

Lykke til!
Kenneth
skavis
Cayley
Cayley
Innlegg: 77
Registrert: 24/11-2002 16:42

hei

jeg er enig i at det nytter ikke å arbeide den siste tiden før prøver eller eksamner, men arbeide jevnt og trutt hele veien. Mye av det jeg lærte før eksamen i desember har jeg først nå forstått, og det hadde vært litt lettere om jeg hadde skjønt at en lærer med jevne økter hele veien i stedet for i siste liten. men men jeg har lært utrolig mye, og funnet ut at matematik er et spennende fag som jeg har lyst å lære mye mer av. Så når jeg begynner med matematik til høsten skal jeg arbeide jevnt hele året og ikke bare i siste liten

:D
skavis
Svar