Hei!

Her kan du stille spørsmål om oppgaver i matematikk på ungdomsskole og barneskole nivå. Alle som føler at de kan bidra er velkommen til å svare.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Bare lille mg...

:D :D :D Skjer a? :D :D :D
Har fått 6'er i natur og miljø..syntes jg ikke fortjener d...I matte ligger jg i veldig sterk 5'er...syntes d r litt teit..klarer matte mye bedre matte enn Natur og miljø...men får bedre karakter i natur og miljø...Rart?Jepp! :(
STCAB
Noether
Noether
Innlegg: 49
Registrert: 01/02-2005 23:45
Sted: Stavanger

Og du forteller oss dette fordi?

(SKRYYYYYT) :shock:
Ja... nei... hæ?
Gjest

gratulerer da.
ey folkens har dere merka at de som er flink i matte er som regel også flink i natur og miljø? + flink i de fleste fag også - særlig pugge fag hehe.
ehhh

ehh jeg skjønner ikke helt hvorfor dere skriver dette , men det er jo hyggelig dere gjør det bra 8-) ekke feil å skryte litt innimellom :P her skal man vel heller få litt hjelp men ja hehe gratulerer jeg gjør det selv mye bedre i natur fag en matte :D

fortsett slik folks :lol: så blir vi smarte borgere

er jo litt rart ja viss du føler du gjør det bedre i matematikk
men ....veldig bra for det sikkert ikke noe du bør lure så fært på :) 8-) :lol: oxo du vet......lærere kan være litt snåle haha neida :) selv har jeg bra lærere
STCAB
Noether
Noether
Innlegg: 49
Registrert: 01/02-2005 23:45
Sted: Stavanger

Jeg vil påstå at jeg kan ganske mye matte... jeg gjør så mimimalt med lekser som overhodet mulig.
Ja... nei... hæ?
Mannen

Hvis du ligger på en sterk 5'er i mate og 6'er i N+M som du sier......Hva i H****** er problemet da? Hva skulle det bry oss/meg.. Denne siden er for at vi skal kunne enten, lære noe, eller kunna svare på ordentlige spørsmål som har ihvertfall 50% noe med faget å gjøre....
Men jeg kan inrømme at jeg også gjerne hadde tatt imot en 6'er i N+M eller en sterk 5'er i matte. Jeg ligger på en 3'er i matte og en 2'er i N+M og jeg klager ikke jeg... STÅ PÅ HVIS DET ER ALLT I LIVET DITT Å KUNNE LIGGE PÅ 6 I ALLE FAG OG IKKE EN LITEN STERK 5'ER! :roll:
gyda!

Oh, Jeeeesus!!!!hva er problemet ditt da "bare lille mg.."?!
Eller, hvis du kan kalle det et problem ville jeg kalt det et luksusproblem!
Hva er vitsen med å komme inn her å drive å legge ut om karakter "problemene" sine i naturfag å matte..?hvis du trenger hjelp til å forstå eller lære noe nytt kan du jo ta turen innom, men i ditt tilfelle virker det ikke som om du trenger å få hjelp med noe (kanskje jekke ned den derre skrytingen din litt da...) siden du kommer her å hyler ut til alt som kan lese at "åh, gosh asså..-jeg får bedre karakter i n&m enn i matte"
Hvis du er så gla for det at du må trøkke det opp i trynet på folk som kanskje sliter litt, så har du problemer ass...! :? ...Ta heller bare å legg ut det forbanna karakterarket ditt på en eller anna populær nettside...Så er du hvertfall sikker på at ALLE ser det!
...eller er du rett å slett bare en usikker liten boms som må skryte av dine egne karakterer blandt de som ikke har så bra karakterer, -bare for å føle deg bra?!
Stakkars lille deg...
Du burde få deg en hobby eller noe...
Svar