Abel, og ein hei.

Her kan du stille spørsmål om oppgaver i matematikk på ungdomsskole og barneskole nivå. Alle som føler at de kan bidra er velkommen til å svare.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Atypic
Noether
Noether
Innlegg: 37
Registrert: 05/11-2002 22:48
Kontakt:

Tjo hei :-)

Matteforum ja, det var eigentleg ganske etterlengta. Om det berre kjem litt for her og so vert det bra. (Om de treng hjelp til noko som helst ikkje nøl med å pirke meg i sida, eg stiller gjerne opp for slike ting som dette:).

Uansett!
Abel-konkuransen nærmar seg, lurar på om dykk har nokre generelle tips til "tankemåtar" i Abel? Eg har ein tendens til å byrje å tenke for vanskeleg og då vert jo alt berre surr. Noke som har erfaringar med dette? :)
PeerGynt
World works; done by its invalids
World works; done by its invalids
Innlegg: 389
Registrert: 25/09-2002 21:50
Sted: Kristiansand

Ofte er det flere måter å naerme seg et problem på. Det kan fort resultere i over-komplisering dersom forenklende fakta blir uteglemt. Jeg anbefaler å regne gjennom tidligere års Abel-konkurranse oppgaver med dette i tankene. Proev å identifisere typiske problemstillinger der du har lett for å tenke for komplisert, og tren spesielt på loesningsstrategien for disse.

For de som vil bryne seg litt kan gamle Abel-oppgaver lastes ned fra http://www.math.uio.no/abelkonkurransen/
Svar