infohefte eksamen 06

Her kan du stille spørsmål om oppgaver i matematikk på ungdomsskole og barneskole nivå. Alle som føler at de kan bidra er velkommen til å svare.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Gjest

hei
regner med at det er mange som skal ha eksamen i morgen...men eg lurer på hvilken informasjon dere finner til eksamen som har noe med infohefte å gjøre?
Utenom de derre fornøyelsesparkene greien.
hva tror dere kommer som har med nautisk mil osv å gjøre?
Noen som har noen brae tips?
Hadde blitt utrolig glad?

Lykke til alle sammen :D
hey

hey, jeg skal også ha eksamen i mårå i matte. Jeg tror det kan komme oppgaver om å gjøre om nautiske mil til kilometer elle noe lignende.
Lykke til!! :D
Gjest

Ja det gjør det helt sikkert. Men hvilken informasjon finner du? Noen tips?
Gjest

Hva slags informasjon?
Gjest

f. eks noe med hvilken breddegrad ditt sted ligger på (den forønøyelsesparktingen), eller noe annet som har med infohefte å gjøre? Men har du en oppgave om nautisk mil, fot osv?
Gjest

hei , har stdert heft og har funnet ut at potenser kan komme , er det noen som vet hva forsjellen på standerform/ normalform og tierpotens er
Gjest

I infoheftet står det at vi må finne ut hvor fornøyelsesparken ligger...Jeg har Kristiansand dyrepark. Må jeg finne lengde, og breddegrader, eller holder det med fylke?
røkla
Cayley
Cayley
Innlegg: 52
Registrert: 20/05-2006 17:17

Vi har ikke fått beskjed om breddegrader og sånt.. Læreren vår sa det holdt med fylke lissom. Men altså, jeg vet jo ikke sikkert!
Gjest

Anonymous skrev:hei
regner med at det er mange som skal ha eksamen i morgen...men eg lurer på hvilken informasjon dere finner til eksamen som har noe med infohefte å gjøre?
Utenom de derre fornøyelsesparkene greien.
hva tror dere kommer som har med nautisk mil osv å gjøre?
Noen som har noen brae tips?
Hadde blitt utrolig glad?

Lykke til alle sammen :D
Eg sk ha matte eksamen i mårra:S
eg har kun funne informasjon om fornøyelses parken, skal ikkje finne nåke anna..
eg trur vi kjem til å få om nautisk mil, knop, cm/dm+++ og en del spørsmål om den fornøyelses parken vår.

Tusen takk, lykke til du og:)
Gjest

Anonymous skrev:I infoheftet står det at vi må finne ut hvor fornøyelsesparken ligger...Jeg har Kristiansand dyrepark. Må jeg finne lengde, og breddegrader, eller holder det med fylke?
Egentlig skulle en tro at det holder med hvor det ligger, men en vet jo aldri..eg tenkte at det står jo om breddegrader og slikt og kanskje vi får om det..men det må jo gudene vite
Lykke til!!!!!!!!!!!eg gruer meg... :(
Gjest

er det noen som vet hvor raufoss ligger??
italiaaagirl

noen som vet hvor man kan finne ut hvilke breddegrad forskjellige steder ligger på?
Gjest

er noen født i august
Gjest

er noen født i august???
Gjest

er det noen som er født i august????????????
Svar