Matte = care-_-?

Her kan du stille spørsmål om oppgaver i matematikk på ungdomsskole og barneskole nivå. Alle som føler at de kan bidra er velkommen til å svare.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
mac e ein toffing

er du lei matte? matte er no piss!
Gjest

Ja..!!! Lut lei av matte etter å ha KUN holdt på med matte de fira siste dagene pga . eksamen imorgen..!! :evil: ...gleder meg til imorgen ca kl.14.30 da er jeg endelig ferdig!!!! Uff dette måtte jeg få ut ass....!! :cry:
Magnus
Guru
Guru
Innlegg: 2286
Registrert: 01/11-2004 23:26
Sted: Trondheim

Nei. Matematikk er genialt! :)
tmn
Noether
Noether
Innlegg: 42
Registrert: 20/05-2006 15:57
Sted: Trondheim
Kontakt:

Hvordan ville verden ha vært uten matematikk =/ hehe ;)
Mvh. Tri Minh Nguyen
eeiirriinn
Cayley
Cayley
Innlegg: 62
Registrert: 08/01-2005 19:03
Sted: norge
Kontakt:

Matte er gøy!
den som vet hva den ikke vet, vet mer enn den som tror den vet....
Eliju

Matte er faktisk KJETT!
heheah, MEN veldig nyttig når du vil få en utdanning! ;)
HUSK dette!
haha, serriøst, hvis du vil bli NOE, så burde du faktisk ta matte! :lol:

heheha :D :D :)
Gjest

Uten gj. snittlig ferdighet i matte er det vel vanskelig å få en særlig avansert jobb......

Det som bør gjøres er OPPGAVER OPPGAVER OPPGAVER

Dag ut dag inn - TERPING AV ALGORITMER - OPPGAVER

Regn det du klarer. Så sitter det faktisk til slutt.. :)
Gjest

Men husk at matematikk ikke bare er regning, eller løsing av oppgaver med fasit! Matematikk er en hel verden i seg selv, og den er veldig spennende - faktisk selv om en ser bort ifra alle anvendelsene i den "virkelige" verden. Det er ihvertfall ikke bare noe en må studere for å få seg en "skikkelig" jobb..

Dessverre er det mange som sitter igjen med et helt feil inntrykk av hva matematikk er etter å ha hatt det på skolen, der det for mange kan virke som et "tørt" og ikke-kreativt fag, mens det faktisk er det motsatte.
Svar