Tentamen

Her kan du stille spørsmål om oppgaver i matematikk på ungdomsskole og barneskole nivå. Alle som føler at de kan bidra er velkommen til å svare.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
mutte93
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 1
Registrert: 14/11-2006 12:39
Sted: Stamsund
Kontakt:

Hei :) Jeg lurer på om det er noen som har hadd matte tentamen i 8 klasse å vet va det går ut på ? Jeg skal ha min første matte tentamen i MORGEN !! Å vet ikke va vi kommer til å må gjøre.. forslag til forberding? :D

Have a nice day 8-)

//christine
Maelbe
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 2
Registrert: 14/11-2006 15:55
Sted: Enebakk

[quote="mutte93"]Hei :) Jeg lurer på om det er noen som har hadd matte tentamen i 8 klasse å vet va det går ut på ? Jeg skal ha min første matte tentamen i MORGEN !! Å vet ikke va vi kommer til å må gjøre.. forslag til forberding? :D

Have a nice day 8-)

//christine[/quote]

Halla, Tentamen i 8 klasse er ikke så vanskelig som du tror.
Bare du er sikker på at du kan alt , dere har lært det siste året. Tror jeg det går bra.

Lykke til! :wink: [color=red][/color]
adastra
Cayley
Cayley
Innlegg: 68
Registrert: 20/08-2006 22:23
Sted: Rogaland

Det hjelper svært lite å sprengregne matteoppgaver dagen før tentamen, det eneste du kan gjøre er å sørge for å få nok søvn og å spise skikkelig mat i morgen. Det kan også være greit å få inn rett fokus; f.eks. at du skal sitte helt til 14, huske å kontrollere alle oppgaver og ikke minst lese alle oppgaver grundig.
Lykke til!
vg 3 - R2
Svar