s2 eksamen

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Svar
student12345

Jeg er så redd for å stryke i s2 eksamen i år. fikk til kun 2 oppgaver på del 1, og 1 oppgave som vet om på del 2. jeg har 4 i standpunkt, og skjønner ikke hvordan jeg fikk hjerneteppe under eksamen. har søkt på studie til høst og orndet leilighet, men hele planen faller bort oga eksamen :(

tror jeg klarer så vidt 12 poeng, ikke sikker. Men jeg skrev på arket at jeg hadde dårlig dag, og håpet p¨å at de tokk hensyn. :(

stryker jeg ?
Aleks855
Rasch
Rasch
Innlegg: 6863
Registrert: 19/03-2011 15:19
Sted: Trondheim
Kontakt:

Såvidt jeg vet så tar ikke sensor hensyn til dagsformen din. Da hadde alle skrevet at de har en dårlig dag på eksamen.

12 poeng er akkurat på grensa til å få karakter 2.

http://i.imgur.com/5i277rE.png
Bilde
student12345

Men vet dere om noen som har hatt s2 og som vet hvor strenge sensorene er ?
Er så ****** redd
kareena95
Brahmagupta
Brahmagupta
Innlegg: 373
Registrert: 24/04-2010 15:11
Sted: På jorden

du får håpe på det beste, lykke til!!!!!! Når det gjelder hvor strenge sensor er, er det ingen fasit svar på dette. Det er to ulike sensor som skal rette din eksamen og bestemme en felles karakter. Hvis du styrker kan du ta opp eksamen til høsten, men du kan spørre der du har søkt studie, om du har mulighet til å komme inn likevel.
Det varierer fra år til år, utifra hvor mange som har søkt og hvilke fag de krever.
Is it better to try and fail than to not try at all !
student12345

er det noen som vet om riktig formel gir poeng ?
men med feil svar ?
Lektorn
Riemann
Riemann
Innlegg: 1630
Registrert: 26/05-2014 22:16

Riktig metode med feil svar gir poeng.
Svar