R1 - Eksamen 2016

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Gjest

Gjest skrev:Ble 6'er her, gitt :D :D :D :D :D :D :D :D :D
jeg som er den eneste som ikke har fått den?
Eclipse
Cantor
Cantor
Innlegg: 138
Registrert: 19/01-2014 20:00

Gjest skrev:
Gjest skrev:Ble 6'er her, gitt :D :D :D :D :D :D :D :D :D
jeg som er den eneste som ikke har fått den?
Nei, på min skole har vi også fått beskjed om at karakteren blir lagt ut mandag 20.
Drezky
Hilbert
Hilbert
Innlegg: 1023
Registrert: 06/12-2014 17:43

Eclipse skrev:
Gjest skrev:
Gjest skrev:Ble 6'er her, gitt :D :D :D :D :D :D :D :D :D
jeg som er den eneste som ikke har fått den?
Nei, på min skole har vi også fått beskjed om at karakteren blir lagt ut mandag 20.
Ligger ute på Skolearena hos oss..
[tex]i*i=-1[/tex]



Omnia mirari etiam tritissima - Carl von Linné
( Find wonder in all things, even the most commonplace.)

Det er åpning og lukking av ionekanaler i nerveceller som gjør det mulig for deg å lese dette.
Transmitter

Fikk 4, er strålende fornøyd! Hadde et håp om å greie 5ern da jeg gikk inn til eksamen, men hadde så store problemer med den at jeg nesten trodde jeg ble å få 2. 4 er altså godt over det jeg forventet! :D
Letsparteh

Transmitter skrev:Fikk 4, er strålende fornøyd! Hadde et håp om å greie 5ern da jeg gikk inn til eksamen, men hadde så store problemer med den at jeg nesten trodde jeg ble å få 2. 4 er altså godt over det jeg forventet! :D

Fikk du den i dag? Er du privatist?
Gjest

var ikke denne over gjennomsnitttet vanskeligere enn de forrige eksamene? :shock: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :P :oops: :oops: :oops:


blir vel privatist på meg...
Ågor

Uffa, fikk 3er, men jeg er ikke overrasket med tanke på at jeg ikk fikk til en eneste vektoroppgave. Angrer på at jeg øvde i en hel veke før eksamen nå ass.
sunnyy
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 4
Registrert: 24/05-2016 22:30

Ågor skrev:Uffa, fikk 3er, men jeg er ikke overrasket med tanke på at jeg ikk fikk til en eneste vektoroppgave. Angrer på at jeg øvde i en hel veke før eksamen nå ass.

Fikk du svar på privatistweb eller?
Gjest

noen som har statistikken for eksamen vår r1?
FulbrightScholar

Her kan du finne for alle fag:

https://dok.udir.no/DokumenterAndrekata ... oveType=Ev

For R1:

1: 13,3 %, 2: 22,3%, 3 : 26,3 %, 4: 22,5%, 5: 14,0%, 6: 1,6 %

Det er fra forhåndssensuren og basert på 1220 besvarelser. Man kan anta at resten blir noe lignende også.
MadLazer
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 3
Registrert: 20/05-2016 17:07

Fikk 5 :D Veldig overrasket over det, etter som det var mange oppgaver jeg ikke svarte på, og en del jeg vet jeg fikk feil på.
Gjest

MadLazer skrev:Fikk 5 :D Veldig overrasket over det, etter som det var mange oppgaver jeg ikke svarte på, og en del jeg vet jeg fikk feil på.

følte at det var mange 5'ere og veldig få 6'ere og 2'ere.
Gjest

Gjest skrev:
MadLazer skrev:Fikk 5 :D Veldig overrasket over det, etter som det var mange oppgaver jeg ikke svarte på, og en del jeg vet jeg fikk feil på.

følte at det var mange 5'ere og veldig få 6'ere og 2'ere.
menet 1'ere *
Gjest

har alle fått svar? er jeg den eneste?
Svar