Differensiallikning

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

ettam
Guru
Guru
Innlegg: 2480
Registrert: 28/09-2005 17:30
Sted: Trondheim

meCarnival:
  • Du skal ha all mulig honnør og takk for at du tar jobben med å diskutere med akihc.

    Ser ut som om han ikke kan innse at han tar feil.

    Får håpe at andre som driver å redigerer på innleggene sine leser hva du og noen av oss andre skriver, slik at de lærer i hvert fall...sukk...
lodve
Hilbert
Hilbert
Innlegg: 1034
Registrert: 15/09-2005 15:50

Første gang jeg opplever mye krangling rundt dette med redigering av poster. Akihc, gi opp, du har ikke sjans når flertallet støtter meCarnival. Fokuser heller på å gjøre noe med din forumskikk som de fleste her påpeker, selv om du er uenig i det. Du er vel enig i at å tilfredsstille det som blir krevd av forumbrukere med høyere makt er bedre enn å lage så mye styr ut av det selv?
meCarnival
Riemann
Riemann
Innlegg: 1686
Registrert: 07/09-2007 19:12
Sted: Trondheim

Hehe. Ja du sier noe... Men det har bare blitt små diskutert og kommentert i så mange poster før denne så tok heller da et oppgjør om å prøve å nå igjennom. Men jeg har lagt det fra meg nå også får jeg se om det endrer noe etterhvert...
Høgskolen i Sør-Trøndelag, Logistikkingeniør
Ingeniørmatematikk IV
Svar