matte 1P eksamen

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Fysikkmann97
Lagrange
Lagrange
Innlegg: 1258
Registrert: 23/04-2015 23:19

De som har oppnådd en sekser vil jeg tro? Av de besvarelsene som ble levert inn til forhåndssensur så var det hele 0,1 % av de som ble gitt en sekser. Det er avrundet ned, siden det tilsvarer ikke en besvarelse engang :P (Egentlig 1,4 %)

Merk at den prosenten ikke er representativ for resten av besvarelsene.
Gjest

Er det noen som har noen erfaring med å klage på eksamenskarakteren? Jeg hadde 55 poeng og fikk 5, tenker at jeg har jo ikke noe å tape på å klage? Eller ville dere ikke anbefalt meg å gjøre de? Jeg er klar over at det mest sannsynlig ikke fører til noen endring i karakter, men er ihvertfall verdt et forsøk tenker jeg.
Dolandyret
Lagrange
Lagrange
Innlegg: 1264
Registrert: 04/10-2015 22:21

Gjest skrev:Er det noen som har noen erfaring med å klage på eksamenskarakteren? Jeg hadde 55 poeng og fikk 5, tenker at jeg har jo ikke noe å tape på å klage? Eller ville dere ikke anbefalt meg å gjøre de? Jeg er klar over at det mest sannsynlig ikke fører til noen endring i karakter, men er ihvertfall verdt et forsøk tenker jeg.
Om du er sikker på at du har 55 poeng, så har du ingenting å tape.
"I want to die peacefully in my sleep like my grandfather, not screaming in terror like his passengers."
Sszl
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 7
Registrert: 20/11-2015 18:50

Woho! FIkk sekser!! :D :D
Dolandyret
Lagrange
Lagrange
Innlegg: 1264
Registrert: 04/10-2015 22:21

Sszl skrev:Woho! FIkk sekser!! :D :D
Gratulerer! :)
"I want to die peacefully in my sleep like my grandfather, not screaming in terror like his passengers."
Svar