mattelærer

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Svar
khani
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 19
Registrert: 21/01-2007 10:09

har noen nr til en mattelærer, eller en som driver masse med matte?




kan noen være så snill og gi meg nr :)
Magnus
Guru
Guru
Innlegg: 2286
Registrert: 01/11-2004 23:26
Sted: Trondheim

Hvis du ønsker privatlærer tror jeg ikke dette er en spesielt ideell fremgangsmåte.
Terminator
Cayley
Cayley
Innlegg: 94
Registrert: 13/10-2006 22:30

Altså om du spesiferer problemet ditt, er det sikkert de her som vil hjelpe deg mot en pen liten sum 8-)

Hvor bor du f.eks?
khani
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 19
Registrert: 21/01-2007 10:09

jo at jeg har problemer med noen excel oppgaver jeg skal levere... jeg har excel men jeg har ikke lært meg å bruke det, siden jeg har vært syk og sånn da de andre elevene lærte det.

jeg vil gi HUNDRE kroner for den som løser oppgavene på excel og sender meg det på mail
Cidr0n
Noether
Noether
Innlegg: 47
Registrert: 14/08-2006 23:56

hahahahah.. Du vil altså ha nummeret til en helt fremmed mattelærer, for så å forlange at han skal hjelpe deg med leksa di? Du kan ikke være helt vel bevart
Jonta
Noether
Noether
Innlegg: 41
Registrert: 15/05-2006 15:18
Sted: Trondheim

100? vet ikke helt jeg, spørs litt på oppgavene... Hva med å spørre en i klassen din?
All your math are belong to us
ettam
Guru
Guru
Innlegg: 2480
Registrert: 28/09-2005 17:30
Sted: Trondheim

Khani: Prøv å legge ut oppgaven på forumet, så kanskje noen her kan hjelpe deg!

Jeg mener det er lov til å være litt klønete på dette formuet. Matematikk er et skolefag mange har et vanskelig forhold til. Derfor trenger man ikke skremme folk vekk. Spesielt dersom det er første gangen man er her. Så derfor mener jeg Cidr0n kan spare seg: "Du kan ikke være helt vel bevart" i sitt innlegg.

CidrOn: Som du ser har "khani" under 10 innlegg, og ble medlem for 7 dager siden. Ta deg sammen!
sEirik
Guru
Guru
Innlegg: 1551
Registrert: 12/06-2006 21:30
Sted: Oslo

ettam skrev:Khani: Prøv å legge ut oppgaven på forumet, så kanskje noen her kan hjelpe deg!

Jeg mener det er lov til å være litt klønete på dette formuet. Matematikk er et skolefag mange har et vanskelig forhold til. Derfor trenger man ikke skremme folk vekk. Spesielt dersom det er første gangen man er her. Så derfor mener jeg Cidr0n kan spare seg: "Du kan ikke være helt vel bevart" i sitt innlegg.

CidrOn: Som du ser har "khani" under 10 innlegg, og ble medlem for 7 dager siden. Ta deg sammen!
Men husk at å betale andre for å gjøre leksa si, det er absolutt lavmål. Man blir ikke bedre av det heller, bare fattigere. Man går jo ikke på skolen for at læreren skal bli glad fordi man har gjort leksa, man skal liksom lære noe... :roll:
kalleja
Ramanujan
Ramanujan
Innlegg: 292
Registrert: 23/04-2006 02:57
Sted: Trondheim

khani skrev:jo at jeg har problemer med noen excel oppgaver jeg skal levere... jeg har excel men jeg har ikke lært meg å bruke det, siden jeg har vært syk og sånn da de andre elevene lærte det.

jeg vil gi HUNDRE kroner for den som løser oppgavene på excel og sender meg det på mail
273,50,- og det er en deal!
LGO
Guru
Guru
Innlegg: 486
Registrert: 06/03-2004 12:43
Sted: Tønsberg

khani skrev:jo at jeg har problemer med noen excel oppgaver jeg skal levere... jeg har excel men jeg har ikke lært meg å bruke det, siden jeg har vært syk og sånn da de andre elevene lærte det.

jeg vil gi HUNDRE kroner for den som løser oppgavene på excel og sender meg det på mail
Da har du i så fall fortsatt et problem når du kommer til eksamen... For å klare alle eksamensoppgavene innen tiden, er du mest sannsynlig nødt til å kunne excel nå. Ville brukt denne leksen som en god grunn til å lære seg excel. Regner med at læreren din hjelper deg om du står fast.
"Det umulige er bare en midlertidig arbeidshypotese" (A. Næss)
Svar