Litt off topic: Privatisteksamen i morgen

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Svar
disc0
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 2
Registrert: 04/12-2007 15:54

Hei, har privatisteksamen i morgen i 2MX. Bestemte meg tidlig for ikke å ta denne nå i høst, men å utsette den til våren.

Problemet er at jeg har glemt å trekke meg og lurer på om det er noen forskjell på ikke å møte opp i morgen i det hele tatt, eller møte opp og levere inn en blank besvarelse. Noen som vet?

Og er det fortsatt slik at man har tre muligheter til å ta et fag som privatist før man mister den retten?

Takk!
Charlatan
Guru
Guru
Innlegg: 2499
Registrert: 25/02-2007 17:19

Jeg foreslår at du henvender deg til de som arrangerer eksamenen!
disc0
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 2
Registrert: 04/12-2007 15:54

Takk for svar. Noen andre som har erfaringer/vet noe om dette?
Suppadura
Noether
Noether
Innlegg: 25
Registrert: 18/09-2007 21:41

Jeg tror du mister ett forsøk om du ikke melder deg av uansett.
Jeg ville ringt skolen der eksamen blir holdt og hørt om du kan få et spesialunntak!
mrcreosote
Guru
Guru
Innlegg: 1995
Registrert: 10/10-2006 20:58

Ja, spesialunntak fordi du har glemt å melde deg av, høres rimelig ut det.
Toppris
Maskinmester
Maskinmester
Innlegg: 383
Registrert: 03/02-2005 19:32
Sted: Stavanger

Nå vet jeg ikke hvordan det er på vgs, men på enkelte høgskoler/universiteter så vil dette bli sett på som et forsøk. Men dersom du leverer blankt, så vil det telle i positiv retning kontra å ikke møte, dersom du må søke om et fjerde eksamensforsøk.
Svar