rekker

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Låst
Gjest

Hei har noe spm vedr. rekker:

1) kan denne likningen løses ved regning:

700(x^12-1)/(x-1)=10000

i denne likningen er jeg søke på å finen vekstfaktoren for denne summen. Jeg klarer og løse dette på lommeregner, men synes det kan virke litt komplisert og løse denne på hånd... eller?
Gjest

Eg veit at dette ikkje er noko språkforum, men eg vil likevel informera om at "og" berre skal brukast ved oppramsingar og når me skal binda i hop setningsledd, og "å" berre føre verb på infinitivsform. Det heiter altså "å løysa ei oppgåve", men på den andre sida "å studera og løysa ei oppgåve" (å studera ei oppgåve for deretter å løysa ho).

Svaret på spørsmålet er nok nei (men tilnærmingar kan finnast ved rekning for hand).
Gjest

Ser godt mine skrive feil, men slikt skjer når jeg skriver fort.. pleier som vanlig og lese korrektur..
oro2
Guru
Guru
Innlegg: 655
Registrert: 23/11-2003 01:47
Sted: Bergen

Stenger denne også. Trenger bare en tråd pr oppgave. Samme spørsmål er stilt her:
http://www.matematikk.net/ressurser/mat ... php?t=1793
Låst