Privatlærer

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Svar
Mats U
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 2
Registrert: 10/08-2008 13:26

Hei.. Skal ta opp matte fra vidregående og trenger en privatlærer. Hadde tenkt å ta det opp til jul så ønsker å ha privatlærer 1-2gr i uka. Skal ta opp det som var 1my før og nå er matte vg1/v2P tror jeg. Bor i Lillestrøm like ved Oslo. Så hvis noen ønsker å tjene litt penger eller kjenner til noen privatlærere så bare si fra :D
Mats U
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 2
Registrert: 10/08-2008 13:26

Er det ingen som kan hjelpe?? :cry:
MatteNoob
Riemann
Riemann
Innlegg: 1634
Registrert: 08/01-2008 14:53
Sted: matematikk.net :)

Jeg er usikker på hvor badeball holder til, men vet at han driver med privatundervisning. Ellers kan det være en idé å sjekke ut sonans eller en annen privat utdanningsintitusjon.

Vil også legge til at jeg har tatt 2- og 3MX som privatist, uten privatlærer kun ved hjelp av forumet her, så det er gjennomførbart. Det jeg har gjort, er å kjøpe bok og oppgavesamling, fått tak i eksamensoppgaver, regnet masse og spurt her hver gang jeg lurte.

Et annet tips: Det ligger også mange videoer på youtube, dog på engelsk.
Øver du til eksamen i matematikk? Se eksamensoppgaver med løsningsforslag.
Vil du ha egen webside, se her for å lage hjemmeside.
Janhaa
Boltzmann
Boltzmann
Innlegg: 8552
Registrert: 21/08-2006 03:46
Sted: Grenland

MatteNoob skrev:Jeg er usikker på hvor badeball holder til, men vet at han driver med privatundervisning.
Bergen
La verken mennesker eller hendelser ta livsmotet fra deg.
Marie Curie, kjemiker og fysiker.

[tex]\large\dot \rho = -\frac{i}{\hbar}[H,\rho][/tex]
Badeball
Cantor
Cantor
Innlegg: 134
Registrert: 13/06-2008 22:15
Sted: Bergen

Hihi, jeg driver teknisk sett ikke med det enda, har bare laget en hjemmeside for tjenestene jeg kan tilby. Har ikke annonsert noe sted foreløpig. Men jeg har stor trang til å undervise nå for tiden!
Mayhassen
Brahmagupta
Brahmagupta
Innlegg: 374
Registrert: 30/03-2006 18:55
Sted: Brumunddal

Du kan jo stikke på UIO eller lignende og huke tak i flinke studenter, sikkert noen der som er interessert.
Svar