brøk!!!

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Brøk giik....

halla folkens :D
noen som skal delta i NM i matematikk eller?
jeg skal selvfølgelig det! 8-)
matematikk er verdens gøyeste fag!!! elsker matte!!! :lol:
tror at jeg kommer til å vinne hele NM for jeg er bare best!! :!:
8-)
jegserbrautirosa;)

JA!matte NM, jeg er med liksom..!men du, du vektlegger liksom brøk,sant?For det er liksom det som er best liksom...liksom, jeg blir nesten tent av å se på alle de brøkstrekene...! :wink: ...men er du med ellr?-på matte laget liksom..=)nussenuss..*
I'mmorethananerd

seriøst!!? ENDELIG!! noen som deler mine interresser!! :lol: :D jeg har lett etter dere lenge... syns ikke dere vi blir sett ned på?? dømt bare fordi vi er smarte! matte er jo kjempetøft! JEG ELSKER MATTE! jeg har allerede meldt meg på NM jeg... :D dvs, vi har jo begynt!! og jeg ligger bra ann... :D lykke til til dere!!!
Brøk giik....

hei "jegserbrautirosa"!
slvfølgelig skal jeg delta!!! :lol:
ja må vektlegge brøk for brøk ruler! :D
du virker grei du "jegserbrautirosa" :wink:
skal vi jobbe sammen med matteoppgaver eller?
:wink: :wink: :wink:
jegserbrautirosa;)

Ja vi må jobbe sammen med matteoppgaver liksom;)..men nå må jeg gå..jaja..vi snakkes..;)..*nussenuss*..


************************
matte forever....!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D
Mattefucker

jammen matte er noe drit. Håper di slutter med å undervise i matte!!! matte suger hestekuk. Omg! Brenn i granskogen ***** Algebra matte. Tl alle dokker matte geeks som liker matte brenn dokker og. Skal opp i matte eksamen på Fredag, åååhhh! Kommer til å stryke for granskogen. Matte læreren vår suger, og greier ikke lære oss en drit.
Mattefucker

jammen matte er noe drit. Håper di slutter med å undervise i matte!!! matte suger hestekuk. Omg! Brenn i granskogen ***** Algebra matte. Tl alle dokker matte geeks som liker matte brenn dokker og. Skal opp i matte eksamen på Fredag, åååhhh! Kommer til å stryke for granskogen. Matte læreren vår suger, og greier ikke lære oss en drit. Hilsen 10dpå garnes
I'mmorethananerd

hæ? hva er galt med deg??? typisk folk som ikke klarer å forstå seg på matte.. eller hva "jegserbrautirosa"?
jegserbrautirosa;)

heeeeeelt enig..!matte er liksom best liksom, herregud har noen slått deg i hue med en linjal eller..(Det gjør vondt...=P)
dummedumme mattefucker...!
sånne folk som deg skulle brenne i granskogen, håper matteguder kommer å tar deg!
*nuss.. :wink:
i'mmorethananerd

brenn i granskogen!! (matematikk.net sensurerer! :roll: )
Gjest

Mattefucker skrev:jammen matte er noe drit. Håper di slutter med å undervise i matte!!! matte suger hestekuk. Omg! Brenn i granskogen ***** Algebra matte. Tl alle dokker matte geeks som liker matte brenn dokker og. Skal opp i matte eksamen på Fredag, åååhhh! Kommer til å stryke for granskogen. Matte læreren vår suger, og greier ikke lære oss en drit.
hey alle sammen.. jg er en matte freak :D digger matte til 1000! wohoo!! eksamen i morra
Gjest

:wink: :roll: :oops: muhahahaha, skjera folks?!?! =D jeg digger matte så eeevi =D d er BEST!! ;D mi gleder oss t matte examen dere =D=D=D=D=D YES!!! noen som blir med å starte matte party på fredager eller? ;) d hadde vært digg! =D=D Lev livet! d kommer bare en gang =) d var 1 altså, 1*1*1*1*1*1*1*1*1*1 er fortsatt EN! Have fun take care ;)
mattemusa;)

Jeg er en grrrrrrrrrøsselig deilig jente med sans for matte;)
deler noen min interresse?
-svar da vel;)?..hehe..
er jo tross alt på matematikk.net..så håper jeg får noen svar..
venter på at du skal jage meg, jeg er en mattemus..er du en katt? :wink:

svar med bill.mrk katt vil ha mus.. :wink:
piiip..piiip.. :twisted:
Mons

mattemusa;) skrev:Jeg er en grrrrrrrrrøsselig deilig jente med sans for matte;)
deler noen min interresse?
-svar da vel;)?..hehe..
er jo tross alt på matematikk.net..så håper jeg får noen svar..
venter på at du skal jage meg, jeg er en mattemus..er du en katt? :wink:

svar med bill.mrk katt vil ha mus.. :wink:
piiip..piiip.. :twisted:
mjau :twisted:
mattemusa;)

Mons skrev:
mattemusa;) skrev:Jeg er en grrrrrrrrrøsselig deilig jente med sans for matte;)
deler noen min interresse?
-svar da vel;)?..hehe..
er jo tross alt på matematikk.net..så håper jeg får noen svar..
venter på at du skal jage meg, jeg er en mattemus..er du en katt? :wink:

svar med bill.mrk katt vil ha mus.. :wink:
piiip..piiip.. :twisted:
mjau :twisted:
Her er jeg igjen;)..mattemusa i egen perrrrrrson;D..hehe..ser jeg har fått svar..hehe.. :wink: :wink: :D Den er jo alltid kosli;)...piip..piip..;)
Hva liker dumest innenfor mattefeltet da "mons"..? :wink:
Svar