Eksamen - gikk det bra?

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Svar
Gjest

Hvordan gikk eksamen for dere? :)

3MX var "lettere" enn jeg trodde..

--Maattii--
mira
Cantor
Cantor
Innlegg: 112
Registrert: 24/05-2005 20:21

1 MX var barnemat 8-)
dx

Fikk ikke til d) og f) på den siste oppgaven på 3MX tentamen, ellers gikk det bra.
Euler

2mx var lettere en jeg trodde men fortsatt vanskelig :?
SPETSNAZ

hahaha!! HISTORIE ER TINGEN!!!! :D :D :D :D
HottestFire

Synest 3mx eksamen var verre enn de fleste eksamenssetta jeg har regna på forhånd, tror jeg klarte alle oppgavene, men hjerna var ganske tom en stund etterpå for å si det slik...
mx - puff

Synes fatisk 3Mx eksamen var ganske lett. Alt er jo rellativt :D Har sett mange eldre 3Mx oppgaver som var mye værre.

skjønner ikke hvorfor nivået i den norske skolen faller hvert eneste år som går.

Hva skjer egentlig hvis man glemmer å skrive hvilken kalkulator man brukte?
massung
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 2
Registrert: 07/06-2005 20:33

3MX eksamen var ikke lettere enn jeg trodde. Mest sannsynligvis på grunn av manglende mengdetrening. Noe som de fleste av oss normale trenger.
Det var masse jeg ikke fikk til, men fikk utrolig nok til det meste på sannsynlighets delen (emne jeg ikke liker), og det kan bli en kjedelig sommer. Men får vel alltids se det på den lyse siden, slipper i hvertfall å sitte i en klasse hvor jeg hører: "ååå... fikk bare 5+ på prøven, uuuhuhu..."

Edit:
Før neste eksamen (som nok er privatisteksamen) skal jeg unne meg et par kilo amfetamin, kanskje det går bedre da.. :shock:
Sist redigert av massung den 07/06-2005 22:24, redigert 1 gang totalt.
mira
Cantor
Cantor
Innlegg: 112
Registrert: 24/05-2005 20:21

jeg skjønner skuffelsen når man er så nære en sekser at man ikke kan bli fornøyd med det man har. men det gjør vondt for andre som har fått mye mindre. men tenk det eneste som skiller deg fra en sekser og en 5+ er et lite feilgrep som oftest man kan egentlig. sånne dumme småfeil gjør jeg alltid på prøver og vanligvis pleier jeg aldri å gjøre sånne feil. :(

så ha medfølelse med dem som får 5+ og klager. :P
Svar