Intergrasjon, åå neiii!!

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Svar
Yarr

hei. :oops:

Jeg har slitt litt, eller en god del egentlig.. Integrasjonsregning var noe jeg likte sammen med derivasjon, men ikke nå lenger.. Det er som om jeg har glemt det meste... Jeg vil gjerne lære det igjen, spesiellt nå som muntlig eksamen kommer.. Er det noen som har noen tips eller noe som kan hjelpe meg å ta å lære integrasjonsregningen fra start av.. :oops:

Jeg er på VK2 3MX nivået og takker for all den hjelpen jeg kan få!! :)
det jeg visste..

jepp, ble muntlig eksamen på meg..

dvs. det ble mye matteøving på meg..

dvs. jeg kommer til å henge på denne siden de neste dagene..

jepp jepp.. :?
forresten

forresten.. jeg fikk vite at det blir utledninger på muntlig ekamen.. er det noen tips til hvordan det går for seg :?:

takk på forhånd :)
mira
Cantor
Cantor
Innlegg: 112
Registrert: 24/05-2005 20:21

Yarr skrev:hei. :oops:

Jeg har slitt litt, eller en god del egentlig.. Integrasjonsregning var noe jeg likte sammen med derivasjon, men ikke nå lenger.. Det er som om jeg har glemt det meste... Jeg vil gjerne lære det igjen, spesiellt nå som muntlig eksamen kommer.. Er det noen som har noen tips eller noe som kan hjelpe meg å ta å lære integrasjonsregningen fra start av.. :oops:

Jeg er på VK2 3MX nivået og takker for all den hjelpen jeg kan få!! :)
slå opp på databasen på intergrasjon eller kan du sjekke de nyeste innlegget om intergral på denne siden.

lykke til! :D
Svar