Fysikk 1 prøvemuntlig - Forsøk med npn-transistor.

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Svar
Magn1sx
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 16
Registrert: 29/08-2012 10:59

Hei. Skal opp i prøvemuntlig nå Onsdag der jeg har fått forsøket 10.2 - forsøk med npn transistor.

Forsøket : Bilde

Eksamen er jo da bygd opp med en teoridel og dette forsøket. Det jeg lurer på er hvordan skal jeg prate i 15 min om dette forsøket? Er det noen her som kan hjelpe med ting jeg kan prate om for og få tiden til å gå? Skjønner rett og slett ikke hvordan jeg skal klare og prate om dette i hele 15 min.

På forhånd takk.

- Magnus.
MrHomme
Descartes
Descartes
Innlegg: 433
Registrert: 10/10-2012 16:37
Sted: Hordaland

Det er vel bare å konkret snakke om hva det er. Du kan ikke gjøre noe annet. Du kan prøve å snakke litt langsomt for å dra ut tiden, og trekke inn litt grunnleggende teori. Tiden pleier å gå ganske fort.

Sensor pleier å spørre deg ut også hvis du har mer tid igjen. Det trenger ikke være negativt ;)
"They were threatened by my intelligence and too stupid to know thats why they hated me" - Dr.Sheldon Cooper
Svar