S1+S2 vs R1+R2

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

VGA1A

Lektorn skrev:Nei R1-oppdatering av Sinus kom før forrige skoleår.

Lykke til med R1 & R2! Håper du blir fornøyd.
Hei, igjen!

Er det denne boken du mener: Bilde

Er dette den nyeste versjonen?
Lektorn
Riemann
Riemann
Innlegg: 1630
Registrert: 26/05-2014 22:16

Ja, det er nyeste versjon.
Lektorn
Riemann
Riemann
Innlegg: 1630
Registrert: 26/05-2014 22:16

Håper du finner en billigere butikk enn den du har hentet bildet fra.
Første sjekk jeg tok har den til 740,- og studenter får gratis frakt på bøker..
VGA1A

Lektorn skrev:Håper du finner en billigere butikk enn den du har hentet bildet fra.
Første sjekk jeg tok har den til 740,- og studenter får gratis frakt på bøker..
Ja, jeg så den! Jeg må nok punge ut flere hundrelapper for den nyeste versjonen. Det som dog irriterer meg er at R2 kommer med en ny oppdatering i sommering, og jeg skulle sett at r1 hadde også gjort det (men dem kom med en i fjor - ifølge deg) Likevel, hva betaler man ikke for utdannigen sin? :D
Lektorn
Riemann
Riemann
Innlegg: 1630
Registrert: 26/05-2014 22:16

Hvorfor vil du ha ny R1-versjon når den er oppdatert i henhold til ny eksamensordning? Er det noe som mangler der mener du?
Fysikkmann97
Lagrange
Lagrange
Innlegg: 1258
Registrert: 23/04-2015 23:19

En bok fra 2014 er ikke så ille da. Har akkurat nå en bok fra 2007 og der er de digitale hjelpemidlene som ble brukt en grafisk kalkulator :P. Fant heldigvis årets utgave på nett :D
VGA1A

Lektorn skrev:Hvorfor vil du ha ny R1-versjon når den er oppdatert i henhold til ny eksamensordning? Er det noe som mangler der mener du?
Det er nettopp derfor jeg ikke burde uttale meg og ting jeg ikke har peiling på! Det gir ting litt bedre! Jeg trodde at den ikke var oppdatert i henhold til nye eksamensordning!
Drezky
Hilbert
Hilbert
Innlegg: 1023
Registrert: 06/12-2014 17:43

Lektorn skrev:Håper du finner en billigere butikk enn den du har hentet bildet fra.
Første sjekk jeg tok har den til 740,- og studenter får gratis frakt på bøker..
Jeg tenker litt det samme. Foruten gratisk frakt, er det ikke mulig å få studentrabatt på selve boken? Jeg vil virkelig ikke gi 740 kr for en bok.
[tex]i*i=-1[/tex]



Omnia mirari etiam tritissima - Carl von Linné
( Find wonder in all things, even the most commonplace.)

Det er åpning og lukking av ionekanaler i nerveceller som gjør det mulig for deg å lese dette.
Svar