vær så snill og hjelp meg,jeg har tentamen i morgen!

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Svar
MissMysterious

jeg sitter med matten nå, og har sittet med den en stund..jeg var syk på mattetentamen før jul,og må derfor ha en "erstattende" prøve i morgen..de største temaene er trig, geometri,sannsynlighet, andregrads- og linære funksjoner...men jeg sliter!!!jeg leser og leser,men skjønner ingenting!!!kan noen være så snille å hjelpe meg og kanskje gi meg noen tips om hvordan jeg skal greie meg i morgen?har skrevet en del i formelboka, men det hjelper ikke stort når jeg ikke vet hvilke regler og formler jeg skal bruke.. :cry:
jeg har vært ganske opptatt før pga forskjellige ting, og har bare fått brukt de siste tre dagene på å øve..men det er ikke nok...er så syyykt fortvila! ligger forresten på 2-3 i matte, så jeg trenger noen ordentlig "grunnleggende" tips!
hadde blitt utroolig glad for hjelp... :cry:
Knut Erik
Tyrann
Tyrann
Innlegg: 549
Registrert: 15/01-2005 23:47

Vil anbefale å komme med et mer konkret spørsmål :)
Da er det lettere for oss å hjelpe deg.

Regn oppgaver og post gjerne de du ikke får til.
Svar