Kopiere tekst frå GeoGebra

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Svar
Gjest3

Hei!

Eg lurte på om det finst ein måte å kopiere tekst frå GeoGebra frå, utan å bruke CAS?

Eit døme: Ein har skjeringspunktet A=(5,0.00329), og ønskjer å kopiere desse koordinatane til Word. Ein kan gå inn i CAS og skrive A, trykke på ≈, og deretter kopiere teksten ein får. Men finst det ein måte å kopiere koordinatane utan å bruke CAS?

Takk for hjelpa på førehand!
Gjest

Du kan dobbeltklikke på punktet i grafikkfeltet
Du kan dobbeltklikke på punktet der hvor du skriver inn formler til venstre
Du kan høyreklikke også klikke på punktteksten

Deretter kan du bruke ctrl+a for å markere all teksten eller bruke musa til å markere deler av teksten og copy+paste
Gjest3

Takk for tipsa! Men eg har prøvd å gjere dette, og viss eg t.d. har eit skjeringspunkt, er den einaste teksten eg får opp når eg dobbelklikkar, "Skjering(f, g, 1)". Eg får altså ikkje opp koordinatane. Finst det ein måte å få dei opp, ikkje berre teksten "Skjering(f, g, 1)", utan å bruke CAS?

Takk for all hjelp!
Gjest

Da kan jeg nok ikke hjelpe deg videre. Jeg får noe helt annet når jeg trykker på punktet:
https://imgur.com/a/lNNrvYG

Det kan kanskje være noe med innstillingene dine? Hvis ikke får vi håpe noen andre er til mer hjelp.
Svar