kjemi 2 muntlig

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Svar
Billpill

Noen som nylig har hatt muntlig eksamen i kjemi 2 og vet sånn ca hvordan det er bygd opp?

Er selv privatist og leser fag på egenhånd og har derfor ikke hatt noe kjemilab. Lurer derfor hva jeg kan forvente på muntlig?
Kay
Abel
Abel
Innlegg: 684
Registrert: 13/06-2016 19:23
Sted: Gløshaugen

Billpill skrev:Noen som nylig har hatt muntlig eksamen i kjemi 2 og vet sånn ca hvordan det er bygd opp?

Er selv privatist og leser fag på egenhånd og har derfor ikke hatt noe kjemilab. Lurer derfor hva jeg kan forvente på muntlig?

Hadde Kjemi 2 som muntlig i vår
Du får utdelt et tema med 45 min forberedelsestid når du møter opp på eksamensdagen. Når du skal inn bruker du ca 10 minutter på å presentere tema og svare på noen spørsmål om tema. Deretter skal du gjennomføre ett av forsøkene og svare på diverse spørsmål om de (varer ca. ett kvarter-20 minutter). Deretter kan du essensielt sett bli spurt om hva som helst de neste 15-20 minuttene, så er du ferdig.
sdsd

Kay skrev:
Billpill skrev:Noen som nylig har hatt muntlig eksamen i kjemi 2 og vet sånn ca hvordan det er bygd opp?

Er selv privatist og leser fag på egenhånd og har derfor ikke hatt noe kjemilab. Lurer derfor hva jeg kan forvente på muntlig?

Hadde Kjemi 2 som muntlig i vår
Du får utdelt et tema med 45 min forberedelsestid når du møter opp på eksamensdagen. Når du skal inn bruker du ca 10 minutter på å presentere tema og svare på noen spørsmål om tema. Deretter skal du gjennomføre ett av forsøkene og svare på diverse spørsmål om de (varer ca. ett kvarter-20 minutter). Deretter kan du essensielt sett bli spurt om hva som helst de neste 15-20 minuttene, så er du ferdig.
Hvilket forsøk fikk du? vet du hvor jeg kan få oversikt over relevante forsøk?
Kay
Abel
Abel
Innlegg: 684
Registrert: 13/06-2016 19:23
Sted: Gløshaugen

Fikk selv analyse av uorganiske stoffer.

Du finner de relevante øvingene her: https://kjemienstemmer.cappelendamm.no/ ... id=1869281
Svar