R1 eksamen

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Gjest

pnerg skrev:Hei!

Stemmer det at poengkravet for ståkarakter er 12?

Forøvrig noen som har opplevd å få minuspoeng for besvarelser som er skikkelig på bærtur? :lol:

På forhånd takk, mvh.
Tror ikke det skal være mulig å få minuspoeng, men det kan trekke ned på helhetsinntrykket (da skal du være skikkelig på jordet). Ståkarakter er 12 poeng.
Gjest

Gjest skrev:
pnerg skrev:Hei!

Stemmer det at poengkravet for ståkarakter er 12?

Forøvrig noen som har opplevd å få minuspoeng for besvarelser som er skikkelig på bærtur? :lol:

På forhånd takk, mvh.
Tror ikke det skal være mulig å få minuspoeng, men det kan trekke ned på helhetsinntrykket (da skal du være skikkelig på jordet). Ståkarakter er 12 poeng.
Okai, takk for svar.

Jeg har gått over løsningsforslagene som er lagt ut, og har regnet meg frem til at jeg lander på 15-17 poeng avhengig av hvordan de fordeler poengene utover oppgavene (hadde f.eks riktig på oppg. 1. a og b, men ikke på c, og hele oppgaven gir totalt 5 poeng).

Da er det bare å håpe på ståkarakter!

Mvh
Galois
Noether
Noether
Innlegg: 46
Registrert: 01/06-2007 17:37

Jeg har gått over løsningsforslagene som er lagt ut, og har regnet meg frem til at jeg lander på 15-17 poeng avhengig av hvordan de fordeler poengene utover oppgavene (hadde f.eks riktig på oppg. 1. a og b, men ikke på c, og hele oppgaven gir totalt 5 poeng).

Da er det bare å håpe på ståkarakter!

Fordeling av poeng finn du i sensorrettleiing.
Sensorveiledning_REA3022_Matematikk_R1_H18.pdf
Leit på udir. https://sokeresultat.udir.no/eksamensoppgaver.html

Oppgåve 1a = 1 poeng
1b og 1c er 2 poeng
Gjest

vet noen om sensor gir poeng hvis formel er riktig men du har fått feil svar? eller om formel er riktig men du har plottet inn feil tall feks?
Pick_nick

Gjest skrev:vet noen om sensor gir poeng hvis formel er riktig men du har fått feil svar? eller om formel er riktig men du har plottet inn feil tall feks?
De skal gi litt poeng for oppsett tror jeg.
Svar