Stryk eller 2?

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Svar
trorjegstryker

Jeg har regnet meg frem til at jeg vil få ca 10 poeng av de oppgavene jeg har regnet riktig. I tillegg så er det flere oppgaver der jeg har vist riktig fremgangsmåte, bare at tallene ikke er helt riktig. Regner med at de oppgavene gir meg et par ekstrapoeng? Er det sannsynlig at jeg stryker, eller kan jeg få 2?
stryk1

Henger meg på her, har regna meg frem til ca 15-18 poeng på R2 men kan hende jeg er litt snill med meg selv. Prøvde å svare på alle, samt vise kunnskapene mine med mattematisk språk etc. Hvor dårlig skal du har gjort det for å stryke egentlig, hadde forventet å gjøre det mye bedre på eksamen, men ble litt overaska av eksamensettet.
trorjegstryker

stryk1 skrev:Henger meg på her, har regna meg frem til ca 15-18 poeng på R2 men kan hende jeg er litt snill med meg selv. Prøvde å svare på alle, samt vise kunnskapene mine med mattematisk språk etc. Hvor dårlig skal du har gjort det for å stryke egentlig, hadde forventet å gjøre det mye bedre på eksamen, men ble litt overaska av eksamensettet.
Ifølge sensorveiledningen er <12 poeng stryk. Jeg tror jeg får ca. 15 poeng totalt om jeg får 1/2 poeng for riktig fremgangsmåte.
Torbjørn hh

Samma her. Er ganske sikker på 8 poeng i de to første oppgavene. Så har jeg regner jeg med 3/4 poeng minst i oppgave 5 (vektor).
Ellers har jeg skrapet sammen masse tul på et par oppgaver oppgaver som jeg var sikkert på var feil. INgen CAS oppgaver og ingen digital innlevering i del2.


Om noen har noe erfaring med tidligere eksamener i r2 der de har før at de lå på rundt 12 poeng bestått?
Svar