Leverte Del 2 i word

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Svar
Livredd
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 1
Registrert: 26/05-2019 07:29

På Del 2 på matteeksamen fikk jeg dårlig tid og ble stresset. Det ble ikke opplyst om noe spesielt leveringsformat så jeg leverte i Word. Noen som vet hvordan del 2 skal leveres og hva som skjer med besvarelser som er levert i Word.
Torsteinr
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 13
Registrert: 24/05-2019 14:36

Hvordan skal du ellers levere inn del 2?
Samtlige på skolen min blir opplært i å løse del 2 ved å f.eks., lime inn skjermdumper fra Geogebra inn i word.
Markus
Fermat
Fermat
Innlegg: 767
Registrert: 20/09-2016 13:48
Sted: NTNU

Jeg gjorde det også på en eksamen i VG3. Det gikk helt fint for min del i alle fall!
Gjest

Torsteinr skrev:Hvordan skal du ellers levere inn del 2?
Samtlige på skolen min blir opplært i å løse del 2 ved å f.eks., lime inn skjermdumper fra Geogebra inn i word.
Har hørt at man skal konvertere til PDF-fil før man leverer, men vet ikke om det stemmer
CircleOfLife

Gjorde det også selv, ganske sikker på jeg gjorde samme på R1 uten problemer. Er vell bare at de vil at du skal levere i PDF ettersom det ikke kan gjøre endringer på dokumentet da.
Svar