Har noen fått karakter på skriftlig enda?

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Svar
Eksamen 2019

Fellessensuren var i dag, i alle fall i akershus. Lurte på om noen har fått karakter i dag? Jeg sjekket privatistweb men fant ingenting.
Markus01

Ikke enda hvertfall.
Har hatt R2 og fysikk 2 privatist. Regner med at de kommer senere i juni?
anonoym

De kommer 20 juni.
R1-elev

Jeg fikk karakter denne ettermiddagen. Syntes i utgangspunktet at eksamen vår 2019 var vanskeligere enn tidligere år, men at sensorene har vært ganske strenge også.
2P-Y

Noen som har fått karakteren fra matte 2py enda? Isåfall, virker sensorene strenge? Er så redd for å stryke.. :o
R2 v 19

R1-elev skrev:Jeg fikk karakter denne ettermiddagen. Syntes i utgangspunktet at eksamen vår 2019 var vanskeligere enn tidligere år, men at sensorene har vært ganske strenge også.
Fikk du karakteren på privatistweb? Eller var du elev i faget?
Gjest12345

Tatt opp fag som privatist, 1p og s1. Begge mine karakterer lå inne i dag klokka 11.
Gjest

Fikk nettopp karakter på privatistweb. Ble lagt ut rundt kl 22:20. Sikkert en del flere som har fått nå.
Jonasqqe

Har klagd stryket på r2 og fysikk 2 eksamen. Men blir det hurtigklage da?
Svar