Matematikk 1P og 2P eksamen Vår 2021

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Svar
Abigail
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 3
Registrert: 26/10-2020 14:03

Hei.
Jeg tok opp 1P matte til Høsten 2020. Jeg hadde øvd til den nye Pensumet som startet med på skolen i fjor Høst, Merket ikke at jeg hadde bommet på pensum for 1 uke til Eksamen. Jeg tenker da å ta 1P på nytt og eventuelt 2P til våren. Spørsmål mitt når er:

1. Blir Vårens eksamens oppgave til 1P fra den nye pensumet?
2. Og blir det siste eksamens oppgave til den gammel pensumet til 2P nå på våren?

Tusen Takk i forhånd :)
LektorNilsen
Descartes
Descartes
Innlegg: 437
Registrert: 02/06-2015 15:59

Abigail skrev:Hei.
Jeg tok opp 1P matte til Høsten 2020. Jeg hadde øvd til den nye Pensumet som startet med på skolen i fjor Høst, Merket ikke at jeg hadde bommet på pensum for 1 uke til Eksamen. Jeg tenker da å ta 1P på nytt og eventuelt 2P til våren. Spørsmål mitt når er:

1. Blir Vårens eksamens oppgave til 1P fra den nye pensumet?
2. Og blir det siste eksamens oppgave til den gammel pensumet til 2P nå på våren?

Tusen Takk i forhånd :)
1. Det er mulig å ta eksamen i "gamle" 1P våren 2021 og høsten 2021 (Høsten 2021 er siste sjanse).
Man må bare være nøye med å få riktig fagkode ved oppmelding, for det arrangeres jo (med mindre pandemien setter en stopper) eksamen i både ny og gammel 1P.

2. Siste sjanse for å ta eksamen i "gammel" 2P er høsten 2022.
Svar