Lymanserien

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Svar
mucesufi
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 1
Registrert: 02/02-2021 11:17

Maggie fniste før hun tok tak i pikken hans, siktet den mot munnen og sugde den inn. Han så på hvordan hun trakk ham inn og tvang ansiktet ned for å skyve ham dypere da hun lett fikk ham hard igjen. Hun likte faktisk å gi Evan hode da hun var en fan av hans trigonometri. Myk, han var kanskje fire centimeter, men vanskelig var det et sted rundt 7. Da han ble mer spent, så det også ut til å bli dobbelt så tykt også.

Hun måtte åpne kjeven litt bredere da gleden hans ble større. Grep ham fastere i basen, og trakk seg tilbake igjen for å slikke rundt hodet på ham. Han var på full styrke, så det ville ikke ta lenger tid med mindre Maggie bestemte seg for å trekke den ut. Alt Evan trengte å gjøre var å plassere hånden på baksiden av hodet, og hun presset seg ned på ham. Hun hadde aldri vært i stand til å svelge ham på grunn av hans fete pikkhode, men det føltes alltid utrolig i fitta https://livesex.bar.

Gagging rygget hun av for å få pusten. Da hun fikk tak i det, skinnet øynene av begjær før hun kastet ansiktet ned på ham. Evan klarte ikke å holde igjen klagene av takknemlighet, og tenkte hvordan det var definisjonen på hode. Han kjente den kjente følelsen mens Maggie kjente at han tyknet enda mer.

"Jeg er nær," luktet Evan.

Maggies bobbing økte hastigheten med en hvilken som helst del av trigonometri, ikke i munnen hennes. Evans øye rullet inn i bakhodet på seg og gjør seg klar til å blåse en 8-dagers belastning i munnen hennes https://sexcam.bar .

“Nå,” advarte han henne. Hun gikk håndfri og sugde ham så hardt og fort hun kunne. Evan la ut et høyt stønnende sukk da han begynte å cum. Maggie måtte trekke seg litt fra hver gang, sædet fylte munnen så raskt at hun måtte åpne leppene rundt ham for å slippe den ut. Mens Evan alltid ønsket at hun skulle svelge, var det noe så sexy med å se det søle ut av munnen hennes og dryppe ned i sjakten hans.

Maggie holdt på i et halvt minutt etter at han var ferdig. Hun trakk av ham, tok tak i ølen sin, tok en kvist og svingte den rundt i munnen. Så spyttet hun øl-kum-blandingen tilbake i flasken slik Evan hadde sett henne gjøre mange ganger før.

Jane gikk tilbake inn på rommet sitt fra dusjen, og droppet håndkleet så snart hun lukket døren. Det var en tradisjon for henne hjemme, hvis soveromsdøren hennes var låst, var hun naken inne. Luften føltes litt foreldet, så hun åpnet vinduet, stakk overkroppen ut og kjente innsjøens luft skylles rundt det fuktige håret og nakenformen. Plutselig skjønte hun at noen utenfor kunne se henne, og hun så seg i panikk. Heldigvis vendte den siden av huset bort fra hennes nye arbeidsplass, og parkeringsplassen var langt nok unna, du kunne ikke se noe uansett.

Til tross for Mike sin vits tok hun soverommet som vender mot garasjen, da det var lengst fra trappen, og lettest å få tilgang til badet. Hun ønsket definitivt å se innsiden av leiligheten til Evan, da den sikkert hadde en fantastisk utsikt, omgitt av vinduer. Det var da hun la merke til at Evan satt på sofaen med Maggie mellom beina. Hun var i ferd med å gi dem deres privatliv da hun la merke til at Maggie faktisk ikke gjorde noe, og de kranglet i stedet. Jane lurte på om han fikk dritt for å invitere henne der oppe med seg til hun begynte å blåse ham med glød.

"Gå, Evan," heiet Jane på ham. Hun visste at det var da hun skulle gå bort, men hun gjorde ikke det, helt til slutten. Etterpå var hun så kåt at hun visste at hun ville hoppe den første søte fyren som så på henne den helgen https://sexchat.bar

******

Nesten to uker senere kom Jane hjem for sin andre ukentlige kontroll av faren. Han var frisk nok, men hun hadde vært mor til huset deres siden hun var 11. Hun fant ham i familiens garasje, hvor hun og hennes to yngste brødre også hadde jobbet. Når faren hennes så henne, gikk han rett ut på tomten mot henne.
Sist redigert av mucesufi den 07/03-2021 14:51, redigert 1 gang totalt.
geheffe
Cayley
Cayley
Innlegg: 91
Registrert: 24/05-2019 15:11
Sted: NTNU

mucesufi skrev:Finn den korteste bølgelengden for strålingen i Lymanserien.

Jeg vet at denne skal gå ned til n=1. Jeg har derfor prøvd å finne differansen mellom de fleste n-verdiene og n=1. Da får jeg energien. Deretter har jeg funnet frekvensen, så har jeg funnet bølgelengden ved å ta lysets hastighet delt på frekvensen. Jeg har enda til gode å få riktig svar. Hvilken n-verdi skal jeg bruke?
Vet ikke helt om jeg forstår hva du mener med "de fleste n-verdiene", det er jo strengt tatt uendelig mange. Vi kan prøve å gå motsatt vei. Vi vil ha kortest mulig bølgelengde, som tilsvarer størst mulig frekvens, som tilsvarer høyest mulig energi. Det vi er ute etter er altså bølgelengden fra det største spranget til n=1.
[tex]\pi \approx e \approx 2[/tex]
Svar