Matte R1 Online Studiegruppe

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

Svar
Victored
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 2
Registrert: 02/06-2022 09:28

Hei alle sammen,
jeg skal ta eksamen i R1 til høsten. Ettersom jeg skal kjøre på med selvstudium, tenkte jeg det kunne blitt bra å lage en slags studiegruppe på Discord eller Teams med formål om å jobbe sammen, og forsterke kunnskap ved å lære og hjelpe hverandre.
Hvordan oppsettet skal være (f.eks om vi skal jobbe sammen på faste dager, om vi lager delgrupper for hvert kapittel hvor en stiller spørsmål som andre kan fundere på og potensielt svare på osv osv.), har jeg ikke funnet ut av.
Jeg tenker de som hadde vært interessert i å bli med på noe som dette kan være med på å forme det.

Jeg vet ikke hvordan det er med matematikk.net sine retningslinjer når det kommer til deling av personlige opplysninger (f.eks brukernavn Discord), så om noen vet noe om det så er jeg interessert i å høre.

Håper noen er interesserte, jeg tror det kan bli til en rik ressurs, og øke sjansen for høy karakter!

Victored
Aleks855
Rasch
Rasch
Innlegg: 6855
Registrert: 19/03-2011 15:19
Sted: Trondheim
Kontakt:

Hei,

Jeg satte opp en Discord for et nettsted jeg driver (UDL.no) for å ha kontakt med de som bruker nettstedet og mattevideoene jeg lager.

Discorden har egne kanaler for blant annet de som går R-matte, og det foregår daglige diskusjoner rundt oppgaver, studieteknikk, prøver osv.

Kom gjerne innom og se om det er noe for deg: https://discord.gg/G9hXtCXh
Bilde
Victored
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 2
Registrert: 02/06-2022 09:28

Aleks855 skrev: 02/06-2022 10:43 Hei,

Jeg satte opp en Discord for et nettsted jeg driver (UDL.no) for å ha kontakt med de som bruker nettstedet og mattevideoene jeg lager.

Discorden har egne kanaler for blant annet de som går R-matte, og det foregår daglige diskusjoner rundt oppgaver, studieteknikk, prøver osv.

Kom gjerne innom og se om det er noe for deg: https://discord.gg/G9hXtCXh
Dette er midt i blinken, takk for invitasjon!
Svar