Eksamen R1 vår 2023

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk for videregående skole og oppover på høyskolenivå. Alle som føler trangen er velkommen til å svare.

Moderatorer: Aleks855, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa, DennisChristensen, Emilga

SpreVitenskapVidere
Cantor
Cantor
Innlegg: 148
Registrert: 19/11-2021 02:26
Sted: Oslo
Kontakt:

norris123:) skrev: 27/05-2023 11:56
SpreVitenskapVidere skrev: 26/05-2023 23:31
Isbergsalat skrev: 26/05-2023 14:07 God idé! Hvis noen melder seg så har jeg også veldig lyst å få noen til å se over min eksamen! (jeg vipper også)
Send den til meg så kan Eg se på. Holder på å lage løsningsforslag også.
Jeg hadde satt pris på om du tok en titt på eksamensbesvarelsen min, men jeg forstår ikke hvordan jeg legger ved vedlegg på privat melding:((
Send den på mail til meg
farhan.omar2630@gmail.com.
Så kan jeg se på om jeg får tid
Livet er et kaotisk system, og vi kan ikke forutsi det i mer enn noen få sekunder. Så nyt livet ditt med å være omsorgsfull og delende.
Farhan
SpreVitenskapVidere
Cantor
Cantor
Innlegg: 148
Registrert: 19/11-2021 02:26
Sted: Oslo
Kontakt:

Halloen, Her er mitt løsningsforslag for R1 LK20. Si fra om eventuelle feil eller mangler :D
Vedlegg
R1_V2023_LK20_Løsningsforslag.pdf
(1.3 MiB) Lastet ned 3404 ganger
Livet er et kaotisk system, og vi kan ikke forutsi det i mer enn noen få sekunder. Så nyt livet ditt med å være omsorgsfull og delende.
Farhan
Isbergsalat
Pytagoras
Pytagoras
Innlegg: 12
Registrert: 24/05-2023 09:51

Solveig457 skrev: 26/05-2023 10:10 Er det noen her som forresten vet forskjellen fra en karakter 2 og stryk? Har svart på over halvparten av oppgavene, men har omtrent bare 4 oppgaver riktig, men kan tjene litt poeng på at jeg har prøvd å løse oppgavene da… men hvordan kan jeg vite at jeg består slik at jeg ikke må være nervøs og engstelig i over en måned.. Tok faget som privatist nå i tredje vgs i tillegg så da får jeg ikke førstegangsvitnemål om jeg ikke består..
Nå har forhåndssensuren kommet, og man trenger nå bare 7 poeng for å bestå:)
Svein-Roger
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 3
Registrert: 23/05-2023 16:36

Når får man karakter for R1 eksamen? Tok eksamen 23.05.
geir johansen
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 1
Registrert: 21/06-2023 23:01

Fikk karakteren i dag. Fikk 2. Veldig skuffet. Er dette karakter etter justering? Hvordan fungerer dette med justering etter forhåndssensur?
LektorNilsen
Descartes
Descartes
Innlegg: 437
Registrert: 02/06-2015 15:59

geir johansen skrev: 21/06-2023 23:05 Fikk karakteren i dag. Fikk 2. Veldig skuffet. Er dette karakter etter justering? Hvordan fungerer dette med justering etter forhåndssensur?
Når det gjøres justeringer etter forhåndssensur, blir disse justeringene gjeldende i hele sensuren, slik at alle karakterer som settes av hver sensor underveis i sensurarbeidet er satt på bakgrunn av forhåndssensurraporten.
Når de to sensorene som har sensurert en oppgave hver for seg blir enige om endelig karakter, er justeringene allerede tatt hensyn til.
Alle karakterer som er satt under fellessensur og publisert for kandidatene er altså satt ut fra gjeldende retningslinjer i forhåndssensurrapporten.
Svar