Matematikkoppgave(samfunnsøkonomi)

Her kan du stille spørsmål vedrørende problemer og oppgaver i matematikk på høyskolenivå. Alle som har kunnskapen er velkommen med et svar. Men, ikke forvent at admin i matematikk.net er spesielt aktive her.

Moderatorer: Vektormannen, espen180, Aleks855, Solar Plexsus, Gustav, Nebuchadnezzar, Janhaa

Svar
Kongledyret

Hei. Sitter her og forsøker å forstå hvordan utregningene er på disse oppgavene. Samtidig funderer jeg på hvordan det skal skrives inn på kalkulatoren.

Bilde: http://m.imgur.com/a/d6Q9a

Noen som kan hjelpe meg på riktig vei, da vi ikke har fått noen informasjon ang utregningene.

På forhånd takk
Kongledyret
Fibonacci
Fibonacci
Innlegg: 1
Registrert: 09/02-2016 23:56

Kongledyret skrev:Hei. Sitter her og forsøker å forstå hvordan utregningene er på disse oppgavene. Samtidig funderer jeg på hvordan det skal skrives inn på kalkulatoren.

Bilde: http://m.imgur.com/a/d6Q9a

Noen som kan hjelpe meg på riktig vei, da vi ikke har fått noen informasjon ang utregningene.

På forhånd takk
olestudy
Dirichlet
Dirichlet
Innlegg: 156
Registrert: 07/10-2015 19:53

Når skal det eventuelt leveres?
Gjest

olestudy skrev:Når skal det eventuelt leveres?
slutt å komenter gamle tråder!!!
Dolandyret
Lagrange
Lagrange
Innlegg: 1264
Registrert: 04/10-2015 22:21

Gjest skrev:
olestudy skrev:Når skal det eventuelt leveres?
slutt å komenter gamle tråder!!!
12 dager?
Verre med de som nekroer 10-11 ÅR gamle tråder.
"I want to die peacefully in my sleep like my grandfather, not screaming in terror like his passengers."
Gjest

Dolandyret skrev:
Gjest skrev:
olestudy skrev:Når skal det eventuelt leveres?
slutt å komenter gamle tråder!!!
12 dager?
Verre med de som nekroer 10-11 ÅR gamle tråder.
fremdeles..
så utrolig enerverende at han kommenterer poster, der han kommer med irrelevante innspill..
Kjemikern
Guru
Guru
Innlegg: 1167
Registrert: 22/10-2015 22:51
Sted: Oslo

Plager det dere virkelig?
olestudy
Dirichlet
Dirichlet
Innlegg: 156
Registrert: 07/10-2015 19:53

Selv om det er 12 dager gammel tråd så er det en mulighet for at man fortsatt trenger hjelp. Hadde det vært 20-25 dager siden så hadde jeg ikke skrevet noe siden da har de gjerne fått svar fra andre kilder. 12 dager er nesten på grensen og man ser dette er en innleveringsoppgave (ganske stor mulighet for det) og man har gjerne noen få uker på en innlevering. Skriver trådopphaveren at han fortsatt trenger hjelp så tar jeg tiden til å hjelpe i gang med de oppgavene som er mulig.
Aleks855
Rasch
Rasch
Innlegg: 6862
Registrert: 19/03-2011 15:19
Sted: Trondheim
Kontakt:

Ser ingen problemer her. Det er helt på sin plass å høre om trådstarter fremdeles trenger hjelp.
Bilde
Svar